Isnin, 6 Disember 2010

x suke ..jgn baca

aku baca satu post kat fb member kepada member aku...diayana (ekceli member anom,aku kenal pon time kat bestday ratna(anak anom)...

ade org x suke blog dia sbb dia obses terhadap anak dia ngan asik tulis blog pasal anak dia...siap org tu komen kat blog dia kot..aku pon x sure sgt..

pada aku laa,kepada org tesebut,x yah laaa, nk kutuk blog org lain....kalau nk kutuk pon,kutuk la secara sopan...kalau x reti,meh aku ajar....

ni,ko bg komen kat dia....ofkoz la kawan2 dia sapot dia,sape nk sapot kau,aku yang bukan rapat ngan dia pon sapot dia...bukan sbb aku nk apple polishing ke ape....

sbb.....

kalau x suke,x yah baca..block je diri sendiri dr membaca blog tesebut...bukan susah...

aku pon x suke beberape blog...nah...x yah baca..kan senang...sejuk hati aku sepanjang zaman

ni nk sebok baca blog tu jugek,mmg biol tul otak kamuu...

p/s:aku baca je blog semua manusia...x kn binatang ade tulis blog,lainla manusia bertopengkan binatang

2 ulasan:

Diyanazman berkata...

huwaaa.. chucky! thanks la sebab tulis entry ni.. actually aku banyak gak dapat komen kutuk secara tak sopan ni...

tapi takpe la aku tak marah sebab aku pun mulut puaka jugak huahuahua..
papepon ko mmg kelakor la.. pe kata ko ajar aku cara kutuk berhemah tu! hehehe

chucky berkata...

cara kutukan berhemah tu..sgt rendah levelnyeee

paling penting,smbil ko duduk secara sopan,smbil ko memaki hamu..agagagaga

Feedjit