Selasa, 7 Disember 2010

saya dan hubunga sulit~segala kesulitan amatlah dikesali

saya ade hubungan sulit...
nama pon hubungan sulit,mne boleh saya bg tau..sgt sulit...sehingga,kadang2 saya terlupe sulitnye ia membuat saya kesulitan mengingatnye kembali...
berape banyak sulit daaaa...

kamu semua pasti x percaya kan,ya,begitu juga saya,sbb,hubungan sulit saya hanyalah sebagai tajuk panas pada mlm2 buta ini..saya kan penipu,seperti biasa,pastinye saya akan menipu anda semua......

tp,kalau kamu semua mau tips,drpd sya,supaya hubungan sulit anda tidak diketahui oleh pasangan anda,sile lah bejumpe saya secara berasingan,kalau kamu pergi bersama,pastinye,terang2 kantoi disitu,kamu ni bodoh ape???

jgn risau,tips tesebut sgtlah special dan saya tidak mengenakan apa2 bayaran,kerana,sekiranye saya kenekan bayaran dan tips tesebut diketahui oleh pasangan anda,dengan bangga riak anda boleh menyaman saya,sekiranye ianye percume,maka...saya teselamat disitu....

hubungan sulit ni payah sebenarnye,selagi kamu bole mengelak mcm main game street fighter bile RYU kuar kan power utk attack kamu,kamu elaklah ..kalau x mo elak,meh sini,saya elakkan..saya akan bagi mentera yang ber bunyi

"sulit mulit bersame monyet..kulit beganti kulit,hari beganti mati,jangalah engkau terkantoi nanti,terkantoi nanti dibawa mati,tak kan mati,terkantoi nanti"

baca 3 kali sehari,sebelom makan......insyaAllah selamat....

maksud mentera tesebut;

"sulit mulit bersame monyet" :korang gayut kat tepon mcm monyet
"kulit beganti kulit" :kejap2 korang baik ngan pasangan korang,kejap2 baik ngan sekandel korang
"hari beganti mati" :kalau silap hari korang kantoi,mmg korang mati
"jangalah engkau terkantoi nanti": jauhkan diri dr terkantoi di kemudian hari
"terkantoi nanti dibawa mati" :mmg smpai korang arwah,derang ingat korang kantoi sekandel
"tak kan mati,terkantoi nanti": yang last ni,kire macam riverse kan balik,x mati terkantoi sbb sekandel,korang mati sbb lain or mmg dah ajal....

p/s:pandai2 la korang...

2 ulasan:

aizuemi berkata...

hubungan sulit adalah SULIT.. ade cop SULIT di dahi pasangan SULIT tu.. sape yg g nyangkung akan nampak tulisan SULIT tu..

chucky berkata...

SULIT segalanyee

Feedjit