Isnin, 6 Disember 2010

vekesyen dengan safety boot

parents saya datang lumut..saje nk buat spot check kat saya la tu...
hahaha..nak tengok,ape yg menyebabkan saya rileks je duk sorang2 kat tempat yang si Nad x leh tahan...

mak bapak saya
Photobucket

mak saya dengan anak dia yang paling manjeee~saya sengaje kasik chance okey

Photobucket

saya dengan safety boot saya,x penah saya vekesyen ngan safety boot...kamu pernah???nampak sangat saya lari seketika utk spot check mak bapak saya pule


(aku x tau,kenape yg lain muke siyes aje,aku ngan adik aku je senyum,bukan aku pkse begambar pon)

Photobucket

akak aku ni mmg kecoh,x nk naik kayak,bile suh,menjerit2 dia,macam la dalam sgt,sedangkan,paras buku lali je,abg ipar aku pon x bawak dia g jauh,mmg kat situ ajeeee...
haish,x tau la,ikut perangai sape ntah....

adik aku bes la,naik kayak ngan org sungai...bapak aku org sungai,dia selalu main bola kat tgh2 sungai mase dia kecik2..tp,ekceli,bapak aku x terel pon main bola,dia terel main badminton ajeeee ngan cross country (merentas desa),dia selalu cakap cross country okey,

bapak aku asik cakap,"as,x yah kayuh,biar org sungai je kayuh"

rambut aku pendek kan?aku baru perasan..macam lelaki lak....x pe la,ekceli macam rihanna..ekekekek

atun x ikut sbb dia mengandung,dah final stage,kang teberanak kat perak neh,ic anak dia kang polo ic bapok aku lak

kakcik x ikut sbb hubby dia melecur kulit,sina ipin,esok mak ngan ayah singgah tgk korang ye

adik lokpi x ikut,sbb dia ade kelas....

sape2 jeles ke,sakit mata ke,hahha,padan muke korang!!!



2 ulasan:

nad berkata...

Hoi, Apasal nama aku naik nih!!!

chucky berkata...

ahaks...dah ko selalu pelik,lumut x bes,tp,elok je aku dudk sini bebulan2..
agagagaga

Feedjit