Selasa, 14 Disember 2010

rentetan malam yang tak sempurna

1.aku beli tiket narnia..rm 10 kat big cinema setiawan..mahal gak neh,x pe la,kul 9.30mlm ni,kompem aku nk g tengok....

2.aku dapat kol dr tora,ajak lepak mlm neh..ces,x pe la,lenkali je aku nengok narnia,aku bakar je tiket tu

3.aku tggu tora kat water front,depan lumut jetty..dia kate dah nk smpai..gampang,merangkak ape?sikit punye lambat..x pe,aku tggu...

4. tora datang nai skuter mosquito gambar spider....x paham aku,nyamuk ngan labah2 mane leh ngam..boleh lak derang besatu kat skuter si tora neh

5.aku suh tora,cross jalan sehala...lawan arus,ngan aku x pakai helmet

6.aku ngan tora kene tahan polis.cilake betul,tora ni,kene saman,muk cuak gile....aku,bile polis tu nk bg saman,aku kata "x yah la encik,saya share saman aje ngan dia"..hahahahaha.mcm sial je bunyinyeee..gelak2 sopan aku depan encik polis tu

7.tora ajak aku g makan,dia suh aku paking dlm masjid....smbil dia sms kawan dia,mintak tolong clear saman dia...hahahaha,tora budak NAVY,kawan dia Inspector Polis bhg Narkotik...nak dadah bg tau la,nnt kene lempang ngan aku

8.Lps makan,imam masjid kunci gate belakang masjid,imam masjid ni mmg kecik je aku nampak..x pasal2,tepakse aku panjat gate masjid,aku pon x caye gak,mcm aku nk curik duit derma tabung masjid lak,tp sebenarnye nk amek keta aku kt dlm kawasan masjid..korang x caye,g tanye tora,dia saksi utama kejadian

9.gate depan masjid bukak kecik je,kepala hotak tok siak masjid neh,mmg carik nahas tul ngan aku,sib baik leh kuar gak.....aku tahan diri,x mencarut dlm masjid,dah la gate x leh tolak lg besar...sabar2,,kata aku,jgn mencarut dlm masjid

10.keluar masjid,trus maki imam ngan tok siak...tora ajak lepak marina island,ntah mne ntah tempat tu,aku polo aje..cantik gak...bes wooootepi laut,ade ombak ...

11.jumpe bibah (NAVY gak),amek anak sedara dia 2 org,yg nanges kat umah adik dia,sbb,budak tu nanges karena,mimpi mak dia meninggal,budak darjah 4,mimpi gitu,kompem nanges x henti2,sian lak,bawak budak2 tu lepak kat marina island balik,aku tetido atas jetty...bawah bulan,bes la pulak..layan betul

12.kul 12,kene balik,sbb,derang(budak NAVY) x leh balik lebih dr kul 12,mcm dududk asrama la pulak

2 ulasan:

Zara berkata...

La... ye ke?? Sampai kena panjat pagar masjid! tu la.. salah guna tempat. Org pegi masjid nak solat! Ini parking sbb xnak kena bayar kat luar tu. Apo la! :D

chucky berkata...

alaaa.ter paking je laa,salah kan org masjid laa..hahahahah
paking sana freee laaa..ceh..x tau la tuuu

Feedjit