Isnin, 13 Disember 2010

black mail dar bos saya

aisey...tiap2 tahun,saya akan dapat sms dr bos saya yg bebunyik

"if we dont submit our final claim by end of this month,all the bonos will be gone"
x pon "we dont get any payment by middle of next month,there will be no bonos for all of us"
~ayat2 cinta,silap,ayat2 bos aku~
ces....mmg aaaaa,aku paling cuak neh....
tiap2 tahun aku cuak,nebes ngan rase nk tekencing bile dpt sms ni,
mule la aku menggelabah,kol sana sini,suh siapkan keje...
dang!!!!!!
nebes aku..sbb.dgn duit bonos tuuu,leh laa aku

1.bayor saman
2.bg mak
3.bayor utang
4.g vekesyen yg eksyen
5.beli mainan utk anak2 sedara aku ngan anak 2 kawan2 aku yg rapat sahaja ye...
6.jalan2 carik pasal..ahahahaha

bonos oh bonos,please come to me....walopon x banyak,aku bseyukur,sbb atleast,ade gak bos nk bg duit lebih sikit dr selalu,

tadi kannnn,(cite selain kene blackmail)
babi betul,aku try beli air "drinking water"~reverse osmosis, brand "the store"..rase macam air jamban....sumpah..aku x tipu,
korang jgn la rasa pelik,sbb aku tau mcm mne bau air jamban,
jgn la korang ingat aku penah la minom air jamban,

x okey,
aku tau bau air jamban,sbb,aku penah masuk lubang pengumpulan air jamban,masa aku g kursus "AESP"
"Authorised Entrance and Standby Person" ..cilakak,nk dpatkan cert tu,ade exam lak,dah la kene masuk manhole jamban,ade exam lagi,well,mesti la aku lulus kan......
so secara x langsung,aku boleh agak,mcm mne rasa air jamban melalui pengalaman aku didalam lubang tersebut....

dah laaa..aku tgh buat repot ni,...
bai





Tiada ulasan:

Feedjit