Khamis, 23 Disember 2010

hurmmmm

cilake tora,mlm td dia cite dia nmpk hantu,mase dia duduk trening kat st gojes,
aku bukan la penakot,tp,dah dia cite sepenoh perasaan,x kn la,sikit2 aku x tebayang ke ape,
tp,aku leh je tdo mlm td,cume yang aku x leh belah,kul 5 lbih aku dah bangun,
ape kes betul laaa,
maybe sbb aku telebih minom white kopi kot mlm tuuu
x pon,sbb,nk suh aku ngaji pagi2...
x pon,aku nebes sbb aton (kembar aku) nak besalin dah...

ntah....

hari ni,makcik kedai tepi sungai panggil aku sayang
kelmarin dia panggi alu manja,
esok dia panggil aku baby,
lama2 kami kapel..hahahahah


saya ade kawan kat lumut,ini la muke2 derang....

ini mase kami mandi manda kat telok battik...banyak skill mandi manda cara gile bile aku piknik ngan mereka,budak navy la katekan,mcm2 skill yang aku rase sgt la bes,aku rase,pada derang,bende2 tu,cuma biasa je,tp,pada aku ORG AWAM,sgt la teruja...(derang selalu panggil aku awam)

Photobucket

sebelom ni,tora selalu buli aku,cilake betul,kali ni,aku sengaje mintak dia dukung aku,
yang lompat tu nama dia shaz
baju hijau tu amyno
sebelah amyno adik,sebelah adik nana,
yg pakai spek ayu,yg buat mcm pistol tu allis,dia mmg pandai main senapang kot,
yg depan tu fatty walopon dia kurus,dah nickname dia gitu

Photobucket

mamat yang cekak pinggang tu,aku suke lengan dia,tp,masa game aritu,dia injured kat bahu,aku saje je nk pukul2 bahu dia,ahahhahaha,aku rase,dia pon navy laa

Photobucket

gambar sopan sikit
atas kanan:tora,sha,fatty,nana
bawah:adik,alis,amyno,aku
tukang amek gambor,ayu

Photobucket

tp,aku paling sayang,mereka ni,GAI-JIN...
we fight and cry togeder
Photobucket

owh,muke azu x de,
jap,

yg tengah tu azu
Photobucket

gambar ngan ina je x de...

oits,bos aku dah g taiwan...seminggu...hahahahhaha(gelak setan!!!)
nex wik nk hand over site kat lumut,
tp,repot ngan susun gambar,satu haram ape aku x siapkan...
huh!!!malasnyeeeee
bapak aku selalu cakap,kalau kene tangkap ngan polis,mmg nampak,
tp,kalau kene tangkap malas,Allah je yang tau

8 ulasan:

Aya Farquhar berkata...

huhuhu..siapekah anda yer?kerana saya juge berkwn dan kenal same alis dan amyno...kujat tgk muke dorank masuk blog awak....OMG!

chucky berkata...

wat a small world kan???
saya sebenarnye,yg pakai seluar merah tu....
saya outsattion je kat sana

Aya Farquhar berkata...

yela...sgt small kenn?nana pon saya kenal..lupe nak highlight...u navy gak kew?

chucky berkata...

i bukan navy...i ter lepak ngan derang time ade kat sana...
u lak..navy gak ke?

Aya Farquhar berkata...

ex i navy...hehehehe..boley?

chucky berkata...

hahaha..boleh....

aizuemi berkata...

dlm bnyk2 gambar ngn azu.. ni gmbr yg ko pilih..

chucky berkata...

ini je gambor yg x sopan

Feedjit