Jumaat, 17 Disember 2010

ade ape dengan nombor

masa sekolah2 dulu,mak aku x ckp pon,suruh dpat nombor 1 dalam kelas,
dia suh aku belahjor aje....
kadang2 aku dpt no 10,kadang2 no 2,kadang2 30,rileks je mak akuuuu...
x marah pon...
cekgu aku pon x arah aku dpt nomo curut...
tp,kalau nombor kat kertas jawapan tu,banyak sgt kurangnye nomo tesebut dr 100%..akak aku yang sopan tu pon leh betukar jadik mcm singe lapor,marah betul diaaaa..

kalau pasal jersey,aku x kesah pon nomo ape,walopon aku suke no 10,tp,kalau org lain dah amek dulu,aku pakai aje nomo ape yang ade,janji main cantekkk...ni nomo cantik tp duduk tepi padang..ape kes..hahahahaha

tp,aku suke check nomo 4D

(kalau dah tau ade tonemen,x yah la makan macam org x makan 14 hari,kompem main jadik hancuus!!!)

dah la,aku nk g bg ikan ayah aku minom air...bai!!!

1 ulasan:

aizuemi berkata...

no aku 4.. dalam bhs cine maksudnye MATI.. tp bg aku, main MATI-MATIAN~!

Feedjit