Ahad, 5 Disember 2010

aku..hantu.. dan dia....(18sg..sx..xL)~budak2 jgn baca

ces,kalau seblom ni entry aku banyak lagu,semua kes sbb aku tgh layan jiwang,cilakos tul,i just hate dat feelin'.. demmit...

semalam,aku,azu ngan along..
jalan2 carik pasal ngan tukang urut kat meru...eh silap kapar
setanded la,main futsal,poyo2,kompem la injured ...aku injured kat ankle..azu injured kat lutut,along injured kat hati...har har haremmmm...
feez nk ikut,tp,kalau mokcik2 yang urut,dia x mo polo,kalau pompuan thailand urut dia mau la....
bukan sbb dia gatal,sbb dia takut mokcik tu baca muke dia,nnt mokcik tu kate dengan muke yang siyes "ko kacau anak org ye?"...padan muke kau feez,kacau anak org lagi....tp,sekarang ko dah baik kan....x mcm dulu lg kan.....kekekeekkekeke~bajet muke suci la apek tuuuu

sambung balik cite
masa urut,bapak geli syial....sumpah..korang x pecaya korang g tanye azu,melompat nak lari dia dibuatnyeeeee,tp aku kool ajeeee,tahan macam biasa..sambil belagak comel seperti selalu,
the best part,mokcik tu kate aku banyak bende polo...hehehe,x kn aku nk deny,nnt dia x mo urut aku dah,
smbil dia berkata "makcik buangkan benda tu"...
"dah buang ke mokcik?"aku tanye..
"dah"..kate dia...
aku dah agak dah,mesti mokcik tu kate,aku ade bawak bende....

erk...tetibe aku rase sayu ngan sunyi,
setelah beberape lama bersama,bende tu pegi tinggalkan aku,anom,selalu kata,ade bende polo aku,sbb tu semua telahan aku tepat belaka(mcm tajuk lagu pulok..agagag,cume,mase exam je aku bawak toyol,x bawak bende tu,sbb tu aku fail nagn dismiss..dang!!!kalau aku bawak bende tesebut,kompem,aku dah nk abes degreee...
sekarang
badan rase ringan ajeeee..
mengikut pirasat mokcik tesebut,bende tu lama dah dengan aku,dia kate,sbb aku lepak bawah pokok,dekat simpang,smpai mlm buta,dengan si dia...

kah..kah..kah..~sile gelak macam iblis...

aku mmg la selalu lepak bawak pokok,kat kedai tepi simpang,ngan budak2 futsal,sbb,siang aku keje,mlm main futsal,lps futsal mkn smbil melepak...
badan aku ringan,sbb,masa urut,mokcik tu buang bubble dlm badan,terus la ringan...bubble tu mcm angin laaaa dlm badan
itu mengikut firasat saintipik kitorang yang sgt la urban...ecececeeeee...

cite seram sket,masa adik pompuan aku tgh kat dlm toilet kat umah mak aku malam td,kul 1 mlm lebih kurang,dia dgr suara pompuan bg salam,..pastu mak aku pon dgr gak,sekali je pompuan tu bg salam....spookeyyyyy okey..hahahaha


trivia kuiz minggu ini...

siapakah pompuan yang memberi salam tesebut?
adakah bende tesebut mau pulang ke aku??
siapakah feez???
berapakah tinngi azu?
apekah bende itu???
along anak nombor berape?


Photobucket

belah kiri atas feez d' apek
kanan dia azu d'lutut(bahaya dia neh,nnt kene lutut ngan korang)
yang tgh baca pamplet tu along anak bongsu..
aku baju oren smbil nk kaber rambut aku yg fendek gileee

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jawapan kpd kuiz anda:
1. Pompuan itu adalah pompuan misteri yg berada dlm entry awak sblm ini. Ala, yng awak gi tutup mata dia mcm banduan tu. Hahahaha!
2. 'Benda' tersebut mahu berjumpa bakal mertua nya... sbb itu lah ur mom dgr salam dia. Hua hua hua... :D
3. Feez itu adalah hubby I. Eleh.. soalan x mencabar lgsg! :P
4. Tinggi Azu adalah 'lebih' sikit tinggi chuck. Sekian! :D
5. Benda itu adalah 'biar lah rahsia'. Hahaha! :D
6. Dah nama 'along', ko agak? Huh!

Tu jer soalan? :D

chucky berkata...

zara...
jawapan u sgt kompius..
if 1&2 adelah benda itu,
maka,jawapan no 3 haruslah ditukar ye...

jawapan ke 4,slah,sbb,azu rendah lagi dr i..heheheheh
jawpan no 5,mne leh ade rahsia..jawapannye salah

jawapan ke 6,munkin nama dia along kerana dia pemungut hutang???siapa tau...hehehehe

aizuemi berkata...

wakakkaa.. sgt lawak..
aku melompat sbb aku rs hantu nk kua dr badan aku ar..

Feedjit