Isnin, 27 Disember 2010

petang

owh,sesi petang kali ni agak mengejutkan...
setelah pebincangan 2 hala yang suci antara saya ngan feez,kami telah memutuskan,bahwa,kami ingin begaya pakai baju jersi pasukan MAlaysia..kami amat jeles dengan mereka2 yang bejaya beli jersi tesebut..sakit mata kami mendapat tahu akan keadaan tesebut...
kami x mau beli baju mahal,gile ape,baju original,RM200++ rasenye,
teringat saya iklan bodo,"Belilah Barangan Buatan Malaysia" yang ade muke zarina AF2,jadi org dalam iklan tesebut..
baju buatan Malaysia Rm300
baju buatan luar lagi murah,
tp dia pilih jenama buatan Malaysia,sbb buatan Malaysia,
gile ape...nk suh org Malaysia membazir ikut perangai Syaiton ape ke?haish..tak sior keme...

makenye,saya ngan feez,telah melencongkan keta ke stadium bukit jalil...keadaan sesak x mematahkan semangat kitorang..paking keta kat LRT sg besi,naik LRT..mak aiiii,sesak dia x yah la cakap,kalau korang teraba bontot org,org tu pon x tau,sapa yang raba bontot tesebut...hahahah..time ni menyetan la bes...
tp,saya ngan feez x buat begitu,x baik la yeee..cube org pegang bontot kamu..kamu suke ke????

baiklah,setelah naik LRT,mak aiii,turun pulak kami sekali ngan penyokong msia yg bawak gendang...menjadik2 la pullak...bes2,baru la rase mcm nak g perang...aku ngan feez,bahagia je tengok situasi tuuu...baru la meriah,...x kan ko nk g stadium sokong team sendiri tapi senyap,itu mcm g kenduri arwah namenye

anyway,pastu,sessi pencarian pon bemula...saya amek baju size kanak2,,sbb,size dewasa,mmg bukan size saya,x yah la korang gelakkan saya lebih2,saya sumpah korang jadik sup sesumpah boleh????hehehehe
feez dapat baju kedai lain,sbb kedai yang saya beli tu,x de size,

lps dapat baju,kitorang terus sarong aje baju tu,sbb,feez pakai baju kaler merah,saya takut,polis suruh dia masuk pintu lain aje...mampos saya,macam mane saya nk menjawap ngan zara...

kitorang terus balik,dlm train tu,saya ngan feez je pakai baju Malaysia...x pe,semangat PAtriotik punye pasal kannnn,org train g bkt jalil,saya ngan feez betentangan arah,

ptg tu,lps paw zt kat mekdi,trus shoot g canai@15 kat subang,layan bola ngan jo,suky,ecah,sara,zt,feez,
boleh lak,masa nk score yang no 1,screen projektor blackout.bengang je muke manusia2 yg duduk depan projektor tuu..ahahah.sib baik kitorang leh nampak kat tv kecik...

meja kitorang aje yang pakai baju jersi Malaysia,meja lain,x pakai,x pe janji,semua sokong Malaysia,itu yg fentinglah...

malaysia menang 3-0,game pon cantik....baju kitorang pon cantik..hahahaha

5 ulasan:

Pencari Hati berkata...

Chucky aku tengok bola kat umah aku semalam pon dah cukup meriah...
3 gol! gile seh

chucky berkata...

ahahhaha..mane2 tengok pon x pe,janji enjoi

Pencari Hati berkata...

tp muka korang dua cam ala-ala gengster kampung jer..:P

Pencari Hati berkata...

tp muka korang dua cam ala-ala gengster kampung jer..:P

chucky berkata...

itu muke setanded

Feedjit