Selasa, 7 Disember 2010

sori lily and hajari

dear lily and hajari.....

aku tau,kalau aku ade masalah kecik besar,kompem aku carik korang,
gitu gak korang.....
kalau korang ade masalah kecik besar,aku gak korang carik...

suke duke kite pon besame...kan..kan..kann..

but,las nite,i'm really damn sorry,
korang tau kan,i will run to you guys no matter wat.. if you guys had a problem ke,ape ke,

but last nite,when lily called me up at 1.55am,mintak tolong sbb keta korang rosak kat bukit cherakah..
aku x mampu tolong korang...
sorry sangat guys..
aku ade kat lumut,
if i'm around,area lembah kelang or kawasan sewaktu dengannye,kompem aku dah sampai..u guys knows me well kan,

mak aku pon kata,kalau aku ade,dah lama kompem aku smpai tolong korang....

soryy sgt.....

love both of you..take care guys and budak dlm kandungan itu sekali
harap kamu berdua okey...




Tiada ulasan:

Feedjit