Ahad, 26 Disember 2010

sumpah saya busy....

busy keje,mmg dah jadi biasa kan???~erk...

busy bejimba,adelah seswatu yang wajib tejadi,walopon hanye lepak di kedai makan.....

ini time masa saya melepak besame nad....
sebelom tu,saya melepak besama cik zara dan nad dia jasko alphan angle,
bile nad beli keta kontrol yang boleh drift,membuakkan saya juge teruje maukan benda yang sma...
huh!!!!

lepas tu,kami lepak kat d curve smbil mengcurvekan mata kami yang rabon...
oi..sedap woo suara nad karaoke...kalau ana rafali dengar,mau dia nk nad punye otograp...

maapkan aku sbb tiada gambor besame nad....sbb,aku ngan nad dok gelakkan org yang tangkap gambar sendiri mcm ala2 gambar myspace tu,x kna kitorang nk buat gitu jugeee...

Photobucket

oryte...aku smpai umah kul 12am,gile aaa,mule la aku bawak keta mcm dlm mimpi,tetibe aku dah smpai umah mak aku,aku nk balik shah alam,tp,aku lencongkan keta aku g meru,saje je,lama x tdo kat bilik aku yg sweet tuu..yang kaler pepel tuuu
lgpon,aku rindukan famili aku....sumpah,aku x tipu (^__________^)
aku telalu ngantuk sbb aku dok sebok begossip mlm tu ngan cik zara....haish....kul 4am baru tido

the next day,ct text me,ajak lunch,....rase malas,tp,rase rindu,
so,aku pon lunch ngan dia,then,buat seprise bawak dia g umah jo,
beguling2 sambil begolek2 kat atas katil jo,disertakan ngan menonton hindustan (aab aab laut chalen kat tv3),tetibe je rase nk g main cuci2 rambut...jo lak,rambut dah macam beruk mak yeh,trus la dia nk potong sekali...g kedai fav dia...

rambut baru jo
Photobucket

kitorang pon nyebok
Photobucket

mlm tu,lepak kat golden break main pool,aku kalah ngan jo 4 kali,ct sekali,trus aku x mo main,cilakos,aku mmg x reti main pool....trus ajak jo lepak kat canai ss15 subang...
lps aku hntr ct balik,aku balik markaz,kalau aku balik umah mak aku,kompem,aku bemalam kat spital....

aku mmg sengaja nk lepak sarapan ngan anak2 jin neh...
borak pasal futsal...kenapa aku lost sejak kebelakang ni,ape jadi kat putrajaya,ape jadi kat game entra,ngumpat2,dan paling best,cite [asal hantu kak limah balik umah....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

dia mengandung..tp,perot masih kecik..yang lain je besar..hahaha

Photobucket



4 ulasan:

nad berkata...

Hahahah.. ko carutkna aku ker??!! xperla x sedap pon kata sedap kan hahaha, anyway thanks sb teman aku.. ko mmg BESTT!!!

cheers!!

chucky berkata...

yeah..cheers..sgt hepi sbb kamu yang gundah gulana ni hepi besamaaa

aizuemi berkata...

bfast jam 7.30.. hahhahahah~

chucky berkata...

ahha.ak kenal sangat korang....

Feedjit