Rabu, 29 Disember 2010

lalok..enuff said

lalok 1...

saya makan ubat selsema kul 4 petang..saya belasah tdo kul 5 ptg,saya ingat nk g jogging kul 6 ptg,tp saye tejage kul 6.45 ptg,sbb sy dgr ade bunyi sms,saya ingat sms dr sape,tp,cume dr maxis,pasal promotion dia yang saya selau delete aje sms nyeee.x gune betul...saya tengok lappy,nmpk email dari varin resort suh saya bayar balance duit...saya mintak bantuan NAD,sbb,saya tgh tingtong,ade prob sket,tp,tetibe,saya amek phone,saya tercall zara pulak,tp,sebenarnye,saya nk kol feez..saya rasa saya merapu kot masa tgh cakap ngan dia,saya pon gune kad bank saya nk buk...ntah,semuanye fail..nnt saya mintak tolong NAD lagi...nnt aku banje ko makan cendol yeee

Lalok 2...

saya smpai Giant,nk withdraw duit....saya dah smpai pon,tetibe,saya check purse saya,cilakos,kad bank saya x de,kompem atas meja..saya rasa,5 kali saya mundar mandir depan Giant,saya x tau nk buat ape,nak balik ke amek kad bank,nak masuk giant,gune je duit dr bank lain..last2,dua2 saya x buat,saya beli coklat aje sbb saya nk tenaga...

Lalok 3..

saya main futsal..saya agak blur...tp,saya boleh lari,semua kate muke saya sembab,siap pegang dahi saya lagi...saya x demam,tp,makan ubat selsema ni,mmg boleh kasik saya ting tong sepanjang masa,lps tu,lepak ngan tora kat City kopitiam Marina island,bibah kata,Tora demam sbb rindu kan saya sbb dah lama x lepak ngan saya...agagagaga...lawak bdodoh sgt,walopon saya lalok,saya sempat kacau bibah..carik pasal ngan dia..ahahaha,padan muke bibah,tora pon x beking dia..hehehehe

Lalok 4...

saya cube sedaya upaya utk buat repot..tp x mampu,pukul 2am baru tdo,dah ade atas tilam,sya pon asik gulin2 aje,x leh do,sib baik lam2 tdo,tejage kul 5 smpai skrg..stil ade blup!blup! dlm otak saya..bodo punye mimpi,satu hapah saya x tau saya mimpi ape,saya cume rase penat ajee

sekarang saya separa okey aje..bdan sgt lemau...haish...sy ingat saya nk MC,tp,nk bawak client saya g buat test pulak...lps tu,saya nk balik tdo laaa

oh ye,kembar saya dah bersalin...anak lelaki...hahahah,saya tau sbb saya baca wall adik bongsu saya,pg2,kembar saya dah sms,siapa kate,harap2 saya x busy main futsal sbb nnt leh jumpe anak dia...

saya sayang adik beradik saya..

Tiada ulasan:

Feedjit