Isnin, 6 Disember 2010

aku dan tido~sile jgn gangu bile aku tdo

huh..aku pon x tau,kehebatan aku yang tependam...
umpama superman,baru tau,dia ade power...

aku???
walopon aku melepak smpai tgh malam...(sama hebat ngan toyol)
tdo kul 2pagi ke,4 pagi ke.........

aku mesti bangun kul 6.45am(sbb alarm aku bunyi cam sial)...
pastu...kompem aku x leh tdo.....
kalau aku tdo gak...
mesti aku mimpi mengarut seperti berada dlm twilight zone...
pastu kompem aku penat dlm mimpi tu...
bangun aje aku fenin....
vavi..jaz hate it...

so,better aku bangun,g keje kalau wikdays,kalau wiken and aku tdo markaz,mesti pg2 bute aku dah kat umah mak aku,mintak makan....sbb,kompem,kalau aku ajak feez or sapa2 je yg duduk shah alam,derang kompem x bangun lagi..hampeh tul...

then,at 11am or 12pm,aku akan tdo semula...smpai la pukul berape2 yg aku suke.....

dan bende ni,akan berlaku mengikut keadaan....
if ade tonemen or tgh bejimba..mmg aku x tdo tgh hari....
sbb,kalau tdo tgh hari,tempat paling bes ialah bilik aku kat umah mak aku or umah aku kat lumuk ajeee..
tempat lain,aku dah test..hmmmm..x bes...sile beskan diri anda okey






Tiada ulasan:

Feedjit