Selasa, 21 Disember 2010

kisah benar

hai kawan2 dan bukan kawan..(kenalan bukan musoh)
betemu lagi kite dalam rancangannnnnnnnn "mari baca blog chucky"
yeah,hari ni,kite akan membincangkan isu "kucing org lain,beranak umah kite,mati umah kite,kite kene tanam"

para hadirin sekalian,sekarang ni,kes pembuangan kucing adelah sama paras inggi levelnye dengan kes pembuangan kucing..masyarakat kiteni dah makin parah..haishhh
agak2,ade x manusia..pastiye bukan haiwan ye,kalau x ,mcm mne nk bekomunikasi...

toot..tooot..toot..toot...
"oh kite ade pemanggil ye....

host :sape di talian???
caller :voldemort...
host :iye cik ke encik ni?
caller :panggil acik aje
host :(wtf *&^$%%%$%^#@!$..kejap acik,kejap voldermort)..ye acik,ape cerite anda
caller :mcm ni,cerita saya..bulan lps,saya ade dengar,bunyi kucing mengawan,tp,saya x la rase horny okey,sbb,saya ni bukan jenis yg mudah horny...hahahahah,kemudian,selang beberape minggu which is last wik..eh,tecakap omputih lak saya,ha,sambung cite,last week,ade lak 3 ekor anak kucing belakang umah saya..

host :ooo,bagus la begitu,kamu dah dapat pahala kerana membumbungkan anak kucing yang baru lahir

caller :masalahnyeee,saya ni takoott kucing encik host,
host :jadi,ape kamu lakukan????
caller :saya x buat ape2 la,saya nk buat mcm mane lagi
host :oooo,bagi la makan (ngox)
caller :lepas tuu,saya kene balik shah alam,ade game futsal,4 hari saya x balik umah saya,balik2 je,jiran saya yang ade anak sungguh annoying tu,bekata pada saya,ade 2 ekor anak kucing mati blakang umah saya...alamak...tepakse la saya membuangnyeee kan..kan....en host..ooo en host..tdo kee??

host :zzzzzzzzzz....eh,x lah (smbil dgr bunyi org sedot air liur)
caller :bunyi mcm tdo aje,siap dengkur tu
host :mane ade,sile sambung citeeee...
caller :baiklah,saya ni kan penggeli,jadi,saya x smpai hati tengok anak kucing tesebut,makenyeee,saya tepaksa panggil jiran rumah depan utk buang,tp,kubor anak2 kucing tesebut,saya dah gali siap2,kesian saya en host...

host :apehal kamu geli ngan kucing,itu kan binatang kesayangan RAsullullah
caller :saya geli ngan kucing,mungkin sbb dulu,mase kecik2 saya duduk flat,lpeas tuu,saya jarang nmpk kucing,owner kucing saya jumpe laa...mak bapak saya pon x pernah introduce kucing kepada saya dan adik beradik saya yg lain,menyebabkan kami geli ngan kucing....
host :ooo,rumah kamu dulu tingakt berape mase duduk flat?
caller :tingkat atas sekali,rasenye tkt 5
host :area mne?
caller :shah alam,.....en host,saya nak cite pasal kucing yang mati belakang umah saya,saya saspek,ia kepunyaan jiran saya selang 2 umah,saya penah nampak ibu kepada anak2 kucing tesebut menyelinap masuk ke rumah tesebut

host :kamu kenal jiran kamu
caller :tak,tapi saya pasti mereka org thailand
host :bagaiman dengan jiran sebelah umah kamu??
caller :jiran sebelah umah saya,mempunyai 3 org anak,saya x kesah sgt kalu anak2 dia bising,tp,anak2 kepada jiran saya ni,jenis x reti hormat org dan pada saya,ibu mereka tidak mengajar anak2 tesebut supaya bebudi bahasa

host :pullak dah,kenape kate gitu?
caller :anak2 dia selalu main bola,pastu,bola tu,asik2 masuk laman umah saya,saya x kesah,nk amek,tp,kalau tiap2 harim3-4 bijik masuk laman saya,pstu,nk suh saya amek,bukan nk kata mintak tolong,dia kate "eh,tu ade bolaa la kan kakak"dia g ckp kat akak dia,bukan pada saya,pastu,saya suh dia ckp "mintak tolong"dia cakap x reti,saya dah ajar pon,x mau cakap gak,pastu tu,dah bg,bukan reti nak kate terima kasih..muke x comel x pe host,tp,hati tu,sikpa tu ken la comel..betul x en host??

host :betul2
caller :pastu kan en host.........

tooooooooot.......tet tet tet...

host :maaf.talian teputus(sengaje matikan talian)

Tiada ulasan:

Feedjit