Selasa, 4 Januari 2011

tired but superb.......


khamis......

aku dah pack baju2 aku nk balik shah alam,sekali....banyak pulak defects utk keje aku neh..
x pe la,aku suke je duduk lumut,aku suke gak duduk klang valley,
dua2 tempat bes,dua2 tempat view menrakes..dua2 tempat ade kawan2 yang superb....yang bengong.ke aku yang bengong,aku pon x pasti,tp,aku rase,kitorang sama2 bengong

owh,ni muke anak sedara aku yang baru,nama dia Fareeq somethin...muke dia ade mirip aku,sbb,ni anak kembar aku,kembar aku kan muke mirip2 aku,mesti la de mirip....
Photobucket

jumaat...

hari terakhir 2010 paling hevak dalam sejarah.....
pg2 buta,nad sms ajak sarapan,aku ON aje,ape la sangat kan,moning person like us,mmg la senang bangun,cepat siap,x macam mereka bedua tu...hampeh,sib baik x tunggu mereka,kalu x ,mau perot aku main lagu mak yong...sempat cuci keta nad,hntr feez g sebis keta dia,balik meru telek bayi,
g tesco..beli mainan..kalau nk kata kami budak2 ke,x matured ke,lantak korang laaa,asalkan kami bahagia..sanggup g selayang amek keta nad,buat muke tebal je,g stadium matsushita,main sana,org lain g jogging,kitorang g drift keta kitorang kat situ,

tp,mcm vavi la kan,keta aku buat hal,boleh belok satu side aje,
lps makan kat abu cafe..kitorang g tesco,serang minah indon tu,sib baik bawak feez,huh!!
aku tengok,feez asik nk saman aje kedai tuu,dah macam time dia keje,dia asik nk saman org2 bawahan dia..syok aku nengok,si nad lak,dah asik genggam penumbuk..gillos..hahahah,kawan2 aku sgt la beking aku..lav u guys...dan akhirnye,setelah feez betekak ngan jayanye,kami bejaya dapat keta baru,and pulang ngan kebanggaan macam jadik pemain Malaysia menang SUZUKI CUP hari tu je rasenye.....

Photobucket
(sepatutnye,kaler biru tu keta aku,tepakse tukar,akibat masalah teknikal,yang itam tu keta feez)

malam tu,melepak umah feez,sambil mencangkung nengok bunga api,x pe,cangkung pon cangkung laa,bes pulak layan bunga api kat ICT,rase hevak!!walla!!!rase nak jadik bunga api utk seketika....
dan malam tu,bebekalkan 3 bijik laptop,kami skodeng,dan skodeng dan skodeng lagi..muahahahahaha..sgt la terbaik bile kite boleh skodeng dr sumber2 yang sgt boleh dipercayai...aktiviti tahun baru~skodeng gambar kat FB..ahahahaha
TERBAEKLAH!!!!!

sabtu.....
pg2 aku kejut feez,pastu aku dapat kol dr dia...aku mengong ke dia mengong????sbb,dia tido kat bilik sebelah aje..aku ajak dia g pasar,aku x nk g pasar lambat,takot panas,...diva la aku kan nyah!!!x nk kena panas pulak,
aku mne tau pasar skrg semua dah ade bumbung..ekekekekek...seksaited nk g piknik punye pasal la kannn...


alist + amino<-------------------------->aku<----------------->feez + zara + nad +nadiah
(suky + ecah + ct)

dan mereka,telah blend togeder...yeah!!!!
yeah,time ni,aku panggil alist ngan amino navy tanpa rase akan kene panggil AWAM oleh semula,kerana,ramai org awam,Navy,cume 2 org aje..ekekekeke


suky dok polo kamera punye angle,gambor last tu,dia x tau,kamera ade mane,and pompuan misteri telah kembali,krana figure badannye yang sgt out,makenye,aku telah menutup muke dia..agagaga

aku yang lambat rajin...nadiah yang sama nama ngan nad....

malam tu,balik dengan jayanye,aku,ajak alist ngan amino tdo markaz,(sekarang,semua pon panggil umah seksyen 7 markaz...) sangat la markaznyeeee

ahad

aku lps bekpes ngan alist,amino,djoy,ecah ngan suky,balik umah mak aku,yeah...tp,mesti ade ayat sopan keluar dr kaum keluarga aku

"yang,apesal ade kat umah ni?"~adik aku
"eh,dapat jugak jumpe yang hari ni"~akak aku
"mak salam yang je lah,kompem jap lagi,yang x de"~mak aku
"yang,nape yang selalu tak nak duduk umah,umah ni x bes ke?"~mak aku
ayat mak aku paling last sekali telah menyentuh hati aku,tp,aku gagahi jua keluar umah petang tesebut utk betemu intan,feez,nad,ngan zara,...

heheh,tejadi lak drama skit ptg tu,agagaga,x pe,x yah cite,tp,sbb drama tu,aku pon rase down,
pastu,feez lak ilang wallet dia,aiyoooooo
benda nk jadik dah...

welcome 2011...umur makin tambah,ape ade dengan nombor kan?layan aje laaa

Tiada ulasan:

Feedjit