Jumaat, 21 Januari 2011

cite hantu

mlm td malam jumaaat,setelah kami kalah main futsal,kami melepak di kedai dekat tepi simpang,bawah pokok besar....

kami becerita pasal hantu
saya,suky,mak lampir dan adik mak lampir (hantu jeruk perut)becerita pasal pengalaman2 hantu org lain kerana,perangai kami yang serupa hantu,hanya membuatkan hantu betambah takut dengan kami....

biasanye cite hantu je,mesti kalau tak kat dlm hutan,mesti cite2 kat asrama kan?..mmg kat asrama ade banyak hantu ke?saya x pasti,tp,pada pendapat saya,cite2 hantu tesebut hanyalah umpama cite sejarah pembentukan malaysia sahaja....

saya penah tgk cite jangan pandang belakang dengan lily suatu ketika dulu,owh,saya sgt takut..seram laa cite tu,hampir tekucil saya dalam seluar,saya rase meneyesal menonton cite tesebut besama lily,time tu,mmg kami suke tgk cite hantu,shutter laaa,the eye laaa,hoh,saya pon bodo2 je polo lily tgk cite tu,dah la balik tgh malam,lagi bodo,saya ngan dia,naik keta lain2 la pulak...(saya bukan pengecut okey,kurang berani je),..

cite puaka tebing biru juga agak menegjutkan saya,seram2 horny gitu...bab fahrin ngan umie aida..hahaha,sangat laa sesatuuu.cara hantu tu keluar juge...sgt menarek perhatian hantu2 lain utk meniru cara tesebut...boleh pulak mirip2 ala2 cite nang nak ngan ju-on,huh...

sile tiru aksi ini semasa menonton cite hantu...
Photobucket

aku nk tulis banyak,tp,tetibe aku rase lemau..maafkan saya

take care coz i don care

2 ulasan:

jijah montel berkata...

hei fomfu.. kamu juga sudah balik sini kah? mari cerita antu di starbucks malam ini?

chucky berkata...

asiey..setabak nnt kite lepak besama ye

Feedjit