Khamis, 6 Januari 2011

saya kene mandrem....

habes la,saya sudah kene mandrem....saya sgt la angau sekarang ni,
tolongla,jgn mandrem saya lagi makcik nasik lemak yang jual kueh kacang yang sedap tuu
tiap2 pagi,saya mesti singgah kedai kamu wahai mokcik,
kenape?mengape?why lar??

kueh kacang mokcik,sebijik macam kueh kacang yang mak saya buat,
mandrem habes saya dibuatnye,

habes la saya makcik,saya nka balik hometown dah ni,
nasib baik saya dah jumpe kueh kacang yang sedap kat shah alam,
kat pasar seksyen 16,masa saya skodeng ikan2 ngan feez minggu lepas,teskodeng pulak kueh kacang,

saya doakan,semoga,peniagaan makcik betambah maju yee..

i lav your kueh kacang..muah..xoxo

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kuih kacang tu sama tak dgn 'kole' kacang? Warna brown kan? I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee that one also if it is the same kuih. Sgt susah nak cari org yg pandai buat kuih tu tau! Klu kamu jumpa yg sedap sila beritahu saya ya! :D

chucky berkata...

ntah,ingredients dia kacang hijau,kelapa,gula,tepung sket,pastu dia goreg kan??kan???kan?
kalau iye,bende sama la kot

Feedjit