Isnin, 10 Januari 2011

awam vs navy

saya tiada pekerjaan diwaktu malam...makenye,saya mengajak Mamu a.k.a Tora dan bibah,g mancing,walopon tiada sekor ikan pon kami dapat,tapi,kami telah bejaya membuang masa besama2 dengan kehadiran elis dan amenoor,
owh,anak sedara amenoor juge memriahkan suasana yang agak gelap betemankan nyamuk2 dan tikus pada malam ini.....

melompat2 aku ngan elis bile tikus tu keluar masuk dr sarang dia,cilake betul,kami sumpah tikus tesebut tapi,kami x pasti samada tikus tesebut mensumpah kami semula atau tidak....

lihatlah aksi2 kami ditepi laut yang tidak begelora disirami cahaya bulan yang sangat la samar2

kepulan asap petanda kami pergi berbomoh besama Mamu sambil mencari benda yang ilang...

Photobucket

sebelom sesi kentut bermula

Photobucket

berfikir sejenak macam mane nak larikan diri dari bibah

Photobucket

cubaan membuat aksi paling sopan

Photobucket

muke bibah ngan ameenor x de,takut semak aje nnt....

anyway,birthday aku ngan elis sama laaa,cume tahun je beza...

Mamu :23.03.1979
aku :29.03.1981
elis :29.03.1982

kami akan seleburit besday kami secara pukal.....


Tiada ulasan:

Feedjit