Sabtu, 8 Januari 2011

sabtu kat lumuk.....

semalam,aku malas nk balik meru,sumpah,aku x de mood nak balik sana,
aku boleh je balik sana lepas aku abes inspection smlm,tp aku x de mood,demam aku dah kebah,
ct dok suh aku balik sana,main futsal ngan dia,jo pon sama,ajak frenly ngan dia,
aku???
ntah laaa,
(mcm babi aje mood aku sayu je smlm)

ntah ape meroyan si ct asik dok kol aku nk tanye pasal black jep,aku senyap aje,malas layan dia

aku rasa minggu ni nk lepak lumut aje,sebelom aku tinggalkan tempat ni,layan kawan2 kat sini,
layan tempat2 menareks kat sini.....layan sentimental kat sini

pagi2 buta aku terjah umah shah,ajak dia sarapan,selambe aku aje,ngan muke x mandi,dia bukak pintu,hahahaha...aku pdulik ape,
mmg umah dia aku selalu terjah pg2 buta,ajak sarapan ke,nk bg barang ke,ape2 ke...
umah dia ade tv..
mlm esok aku nk buat muke tebal tengok tv umah dia laaaaa..
ade Juara Lagu,harap2 faizal tahir menang,
aku bukan suke sgt faizal tahir,tp,aku suke je lagu dia....

aku selambe je tdo before main futsal ptg td,dah aku ngantuk,aku tdo la,pastu,aku g futsal ngan muke ade tande bekas bantal...mcm hampeh je,x sempat aku kaber...

aku main futsal,walopon menang ke ape bagai,aku rase,aku main macam sial,macam babi,macam haram,aku x tau ape aku buat,aku lost,bodo betul,
ntah rentak pop yeh yeh kot cara aku main tadi,
ntah joget lambak aku main td.....

ayah aku pesan,suh aku,kalau demam,jgn main hujan,main futsal.....

yeay,esok nk lepak dlm navy punye tempat,nk lepak umah alist ngan amino,

Tiada ulasan:

Feedjit