Jumaat, 7 Januari 2011

hantu dan saya...

saya kan demam,dah 4 hari saya demam,alhamdulillah,saya dah pulih seperti sediakala,cuma ade rase sengal2 badan yang saya x dapat elakkan,kalau nk ikut org dulu2 ngan kepercayaan yang supersticiousnye(ecec,bahasa omputih),saya mesti ade bende singgah duduk ngan saya....
saya telah pegi kelinik,gile mahal kos perubatan disini bebanding klang valley,demam saya kebah gara2 tekejut dengan kos bil perubatan klinik swasta tesebut,dah macam duduk kat thailand lak mahalnye, 3 jenis pil dengan consultation dr doc rm 45???gile ah,biasa,kalau saya pegi hospital swasta bil baru sahaja rm50,(saya rasa laa),ubat yang diberikan,sgt lh pelik,saya rasa segar selepas makan pil2 tesebut dan tenaga saya umpama setelah mendapat tenaga drpd memakan Pil Kuda.....

ni,saya nk cite hantu ni,sile rase seram,kerana agak seram dan meremang juge bulu roma saya,kali ni saya x tipu punye,

saya kan,kdang2 chat ngan member saya gune kan landasan skype....bile landasan skype yang saya gune,boleh la saya mengvideo call besame mereka,dengan acara video kol tesebut,makenye,mereka seperti di hadapan muke saya walo dimana jua mereka berada,saya boleh menempeleng muke mereka betubi2 tanpa mereka sedari dan rasai,tapi,saya tidaklah boleh koreng idung secara senyap2 kerana,pasti mereka akan sedar,gampang betul,

bebalik kepada cite seram saya,(sile takut untuk kali ke 2 ye,)

baiklah,setelah bermain video kol,saya nampak,ade sesuatu yang laju melintasi belakang member saya,saya betanye kepada beliau,adekah sesape yang tejage pada waktu tesebut,dengan nada bangga dan tak tau apa2,beliau bekata "tiada laaa",smbil bekata,dia sorang saje yang bangun pada waktu tesebut,
tak mengapa,getus hati kecil saya,mungkin mata saya silap,mungkin kerana keletihan dan demam,membuatkan mata saya memproces benda pelik dengan kadar segera

nah,hamek kamu,sekali lagi saya nampak kelibat melintasi belakang member saya tatkala jam menunjukkan 1 pagi lebih,saya menggosok2 mata saya yang separa gatal dengan tangan,kalau dengan garfu,dah macam cite kassim selamat nanti jadinya,saya betanye untuk kali kedua kepada kawan saya,beliau menyatakan bahwa,hanya beliau sorang saje yang bejaga diwaktu tesebut,

saya malas nak tanye lebih lanjut,lantak la sape kelibat dibelakang member saya,sekiranye ianya muncul,saya akan tekan kelibat tesebut di skrin lappy saya,
selepas tu,saya chat dengan beliau smpai pukul 3 pagi,tanpa ganguan kelibat,hehehe,

soalan cepu cemas...

1.mengapa kelibat tesebut muncul?
2.siapakah kelibat?
3.agak2 kelibat comel tak??

suke hati korang la nk jawap ke tak..

2 ulasan:

suez berkata...

kawan ko saje nak kasik ko cuak tu....

chucky berkata...

hahahha....sib baik aku x cuak

Feedjit