Selasa, 11 Januari 2011

my way on the highway

yo..yo..yo....

kawan2 hevak saya dilembah kelang,sile nntkan kemunculan saya ye....back for good kate omputih...
mari besama melepak,bemain futsal..menskodeng..memancing udang..yeah..part skodeng pastinye menjadi tarikan kan?????dan buat aktibiti tak sihat dan tak senonoh yang lain....

kepada famili saya,insayaAllah,saya akan meluangkan lebih banyak masa besama kamu semua...saya cuba yeeeee(gile bunyi cam tak ikhlas)~
ehem2,mesti ikhlas,dlm hotak saya,pamili comes first..

kpd kawan2 saya kat lumuk...thnx for everything...nnt insyaAllah kite jumpe lagi yeah.....
darn it... gonna miss you guys....

saya mau jadi macam lagu ini.....
this is the new me

2 ulasan:

Aya Farquhar berkata...

aik...sudah meninggalkan bumi lumut dah?

chucky berkata...

yeh.....keje dah habes....

Feedjit