Isnin, 10 Januari 2011

bejalan kaki di kawasan perumahan taman muhibbah 2,sitiawan

pagi ni,tak sama ngan pagi2 lain,pagi ni lain sebab cilake punye alarma clock kat henpon aku x bunyik2,tak pasal2 aku suboh gajah pukol 7.45am,sbb aku mimpi baik punye,g mancing ngan tora ngan bibah kat jeti lumuk,dapat ikan...ahahahaha,sip baik bukan mimpi basah..agagagaga
sip baik dalam mimpi tu dapat ikan gelama

pagi ni,pagi yang tak sama gak,sbb,pagi ni,aku jalan kaki g beli sarapan kat kedai makcik kueh kacang yang mandrem aku,sambil aku jalan tu,sempat aku skodeng

1.pagi2,derang ni dah gossip,ade 3 tempat gossip berasingan yang aku nmpk, mereka begossip di pagi hari sangat la aku teringat kat mak aku ngan ahli2 tingakpnye kat belakang umah,sambil sidai kain,smbil gossip,sangat mengeratkan silaturrahim mereka neh di pagi hari...

2.wah......bersihnye keta2 org ka taman perumahan ni,ape la keje derang,keta bersih manjang....mesti keje beso,gaji beso(gaya org dulu2 becerite perihal org yang ade keta)

3.ade budak tgh jalan nk g tadika,tejatuh ngan beg2 sekali,(beg kaler pink okey).sian dia,akak dia x perasan dia jatuh,elok lak diabangun sendri,tak nanges lak tuuuu,cekal betul hati dia nk g skolah...

4.budak2 kat sini,g tadkika x nanges,hati kering ape ke???

5.sambil aku jalan nk smpai umah aku,aku nampak keta aku dlm garaj umah...wow..bersihnyeeeee,macam keta baruuu..agagagggagagag

p/s:aku tgh siapkan final repot pojek neh....semoga x kene rejek...


2 ulasan:

@tune® berkata...

mak da jarang gossip sbb smua geng pakat jaga cucu ramai²

chucky berkata...

mak aiii..ali2 tingkap semua dah resign la neh

Feedjit