Isnin, 10 Januari 2011

tenet selow

fak,tenet selow gile,payah la aku nk meneruskan aktibiti skodeng aku kalau gini,demmmm,
ape aku nak buat...dah la x leh tdo,sbb,aku dah tdo petang td kat umah elis,pastu,aku bantai white coffe lak td..mau kene cirit aku esok pg....
memandangkan tenet selow mellow,tepakse la aku tulis blog sambil memaki hamun intenet pada mlm ni..

aku rase,tenet selow sbb ramai org nak update pasal AJL mlm ni,aku x tengok pon,aku lepak ngan tora kat kdai,tp kedai tu pasang tv game man u vs liverpool...
fak..liverpool kalah pullak,gerrad kene kad merah...apadaaaa

keputusan AJL,aku baca aje kat FB,semua pon update,suke hati korang la kan,wall korang....

aku pelik,bila aku isi minyak rm 50,apesal x penoh tank,rupenye,bulan lepas masa belanjawan,kerajaan dah naikkan harga minyak 5 sen,fak,patut la aku x perasan....so,skrg,aku nk penoh tank,kene isi Rm 60,ces,aku lambat marah kerajaan la mcm ni...

tenet da kembali separa okey,misi malam ni,akan lebih terlaksana...

okey,gua nk sambung skodeng..
chiaw


Tiada ulasan:

Feedjit