Ahad, 23 Januari 2011

entry rojak

pompuan gile,partner gossip in crime saya........satu hari,satu malam,baru habes cite pasal gossip diri masing2..(biasanye,cite pasal dia ngan bf dia aje)....cite ngangkung saya tgk ngan dia,giler ah,cite tu langsung x bes...ceh....

Photobucket

ini hosmate umah shah alam saya,teman gossip saya juga dikala pompuan gile x de,cite dia ngan bf dia mcm cerekarama....
Photobucket

saya sayang dia,sangat sayang,sekarang,perangai dia macam sudah sebijik macam himawari adik kepada shinchan.......te..te..te..teeeet..itu ayat dia setiap hari,sagt manja ngan tok ngan opahnye,muke adik lelaki saya,sejak adik saya buang janggot,dia x suke,siap lari lagi dr adik bongsu saya,dia sedang merangkak dan sedang belajar utk bejalan...suke menarik jubah toknye dikala toknye mau on d way ke surau

Photobucket

kami masih boleh bermain di kawasan ini

Photobucket

4 ulasan:

suez berkata...

wargh...nak naik jongkang-jongket gak...tapi apsal aku rase tak konfiden? patah spring. kekeke.

chucky berkata...

hahah,swana,ko x yah laaaaaa..nnt jongkang jongket tu nanges

@tune® berkata...

ko kn kurus....lehla main mende nih

chucky berkata...

ececece.terima kaseh

Feedjit