Isnin, 17 Januari 2011

life saya tahun ni

saya rase nak bunuh diri aje pagi yang suci ni,bile saya salah buat keputusan jalan ke neraka,,eh..x baik la tulis gitu kan..jalan ke opis....
saya sangkakan federal highway tdak sesak seperti beberape bulan lepas,sekali,boleh pulak ade lori simen tegolek kat bawah terowong mid veli susur keluar ke cheras...smpai hati lori tesebut buat onar di jalan raya

saya rase nak nanges sbb saya ngantuk,nasib baik ade belen biskot oreo yang saya bawak dr lumuk....

tibe2,saya rase,life kat sini sgt bebedaaaa....
kalau kat lumuk,saya masuk keje kul 8.30am,saya bangun kul 8am,siap2 seperti superwoman dlm masa 10min,g makan kat kedai tepi sungai ngam2 kul 8.30am~8.40am,saya dah gerak g site..kul 9.30am,saya dah ade kat umah,buat repot smbil saya buat kerja2 umah seperti cuci baju,lap lantai,sapu umah,mencangkul,tdo..hahahaha

2 jam 1/2 saya duduk dlm keta,cume saya nk keje dr shah alam ke kajang yang saya rase jaraknye dlm 30-40km,masa yang sama saya bawak keta dr meru ke lumuk...mental saya .pagi2....tu yang rase nk bunuh diri pon ade..tp,iman mngusai akal,akal mengusai diri...hahahah,jadi,saya menggangu sesiape aje yg telintas kat pikiran saya..padan muke korang

makan kat sana,mmg la murah,rm2.90,sarapan leh dpat sebungkos nasik lemak,teh tarik nagn sekeping roti canai...

kat sini,saya beli sepenumbuk nasik lemak lauk paru je dah 3 ringgit,akak ni nk naik haji cepat kot....sentap saya makan nasik lmak dia,smbil saya maki hamon dia dlm hati..saya x kutuk makanan tu,saya kutuk akak tu satu famili...

g opis,kene pura2 semat,pakai kameja la pulak saya kan,kene la saya rajin usap2 ironing board,dan buat eksasis bediri smbil menggosok pakaian...tp,saya pakai jeans aje ngan sneakers...bajet comel la saya,kalau kamu jeles,sile tutup blog saya...

punch card saya,nampak suci aje,tiada waktu yang dicatatkan keatas punch kad tesebut,kerane,bile saya lambat,saya pura2 tak kenal aje dengan punch kad tesebut,tp,sekiranye saya awal,dia la bende petama yang saya carik,dan selalunye,saya keluar awal dr opis kerane ade keje di lapangan tapak yang perlu dibereskan....

berada disini telah membuatkan saya agak biji melayan karenah rakan2 dan futsl menyebabkan saya x sempat mau hapdet blog saya begitu juge FB saya....sil relakan kebijian saya yeeee..

oi..saya nk g koh li pei..sebut betul2,koh li pei,bukan kuala lapis ye adik2 dan kakak2.ahahahha,saya dah tengok gambor tempat tesebut,saya rasa,nk terjun terus masuk ke skrin lappy saya..agagagaga,saya rase sgt keterujaan belaku dlam hati saya,cuti saya tahun lepas yang bebelen 6.5 hari,akan saya gunekan sebaik mungkin...weehoooo....

saya rase,saya kene duduk umah kat puchong ar,utk mengelakkan jem dan sakit mental yang parah..tp,kadang2,mcm x prektikel,sbb,saya main futsal kat shah alam...kawan2 ade kat shah alam
mak saya suruh saya berdikari...dia suruh saya belajar masak,saya senyum2 seperi senyum kambing comel aje bile beliau bekate begitu..saya akan jadi chef 2 kang masak,nnt,bile saya dah pandai masak,sile dtg umah saya utk rase masakan saya ye(saya ajak2 ayam aje)

sekian..wassalam

Tiada ulasan:

Feedjit