Rabu, 24 November 2010

siri ke 3 chucky junior

kamu tau dak,tanpa kamu,saya patah kaki,
tanpa kamu,saya rase sunyi,
kerana,kamulah peneman saya sepanjang hari,setiap masa....
kamulah penyeri dalam jiwa saya,
kamu nyanyikan saya dengan pelbagai lagu,
kite berpimpinan tanga menuju ke destiasi yang sama,
tp,bile kamu demam,saya jadi risau,
saya x mau kamu sakit parah..
cepat2 saya hntr ke bidan,urut kamu,
tp,
kamu semakin parah.....
saya bawak kamu jumpe pakar....
tp,dia cakap,kamu belom pulih sepenohnye...
kamu akan kene operate,bile pakar tu dah sedia..
nnt kite sama harungi nye ye sayang.....

ini kali ke 11 kan sayang,kali ke 8(gear knob x leh tekan),ke 10,tangki minyak kemek,lupe nk mention,



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hehehehe... sabar ya melayan kerenah 'bini' anda... tu la! Suh pilih yg 'mahal' sket xnak! Konon high maintenance kannn skang sapa lgik high maintenance? Yang murahhhhh tu la jugak kan! :D

chucky berkata...

bapak saya pesan,kr baju kat badan sendiri....

Kuchen berkata...

saya sokong chuck..andaa & 'gf' anda sgt tabah.br la pasangan cinta sehidup semati..eh ye ke? hehehe...

chucky berkata...

haah.kuchen yang bijak....

Feedjit