Isnin, 1 November 2010

janji aku hepi..lantak la korang

jiran sebelah umah aku memekak lagi,campur ngan pememekakkan anak2 dia,buat umah aku yg kosong ni,riuh rendah ngan bunyik derang je...
mentang2 ade tv,ces,mentang2 ramai org kat umah kau..ces...
umah aku???macam umah apek feez kate...
mcm umah org miskin kherani ngan iema kata,siap sedih lagi tgk keadaan aku..

aku???selalu je hepi,nak2 pulang,aku x mau komplikated kan umah aku,kang aku nk pindah balik,banyak lak brg aku nk bawak,x kose aku.....

ni la manusia buat aku hepi..selain famili kesayangan aku....
Photobucket

hajari,lily,yee ming,aku (aku bajet gambar ni nmpk aku kiut)

Photobucket

babik,helmet pakai tebalik pulak...mau kene rejek muke aku neh

Photobucket
malu2 aku depan menara senget

Photobucket
sumpah,muke dia comel pakai helmet buruk,muke aku..korang x yah la kutuk

4 ulasan:

Fanta Giro berkata...

Gambar menara senget? Aku rasa ko lagi senget dan ko sememangnya sengat dari menara tu...

gambar last... mesti ko feeeeellll kan masa ni.. hero kampung kan.

chucky berkata...

hahhah,aku bagi kau,pisza tower la fanta,senegt tahap gaban
hero pulau laaa....aku bawak minah rempit tu,berat LOL

Tanpa Nama berkata...

Plat moto tu start ngan 'A' ehh? Wahhhh! Bangga aku! :D

chucky berkata...

ceh..ntah ape yg dibanggakan ntah
dah mmg kat perak LOL

Feedjit