Isnin, 29 November 2010

entry hujan lebat

dulu2,arwah nenek saya ade kate,
kalau hujan lebat,siap ade guruh ngan petir,
tu tandenyee,Allah nk g bunuh setan ngan iblis dengan panahan petir...

pastu,bile dah besar,kawan2 pon cite bende yg sama walopon berlainan nenek....
so,sape yg mati kene panah petir tu,ade iblis ngan setan la tuh dekat2 ngan dia kan?

tp,kite kene positof thinking,mungkin,dia kene petir sbb dia nk nasehatkan kawan dia yg perangai cam setan,pastu,dia terkena serpihan petir tesebut...

sempena adik kembar saya nk bersalin bulan depan,
nnt saya buat entry pasal kisah hidop mak saya semasa mengandungkan saya...
kalau saya ingat dan saya rajin yeh.....

kamu semua tau laa,saya buat repot pon malas,inikan nk type blog smbil buat research pasal diri mak saya...pasal diri saya,saya tau laaa

Photobucket

sya ngan kembar saya...kamu ade???hahahaha

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebelah mana ialah kamo?? Dua-dua pun sgt comel! Maka nya sila jgn perasan sy nak kata kamo comel! Dua-dua pun comel! Seperti cermin! Hahahahaha! :D

chucky berkata...

hahahaha..dua2 pon saya lah kalau begitu

wani berkata...

aku xde kembar

chucky berkata...

aku tau wani..jgn kecik ati...ahahahah

Feedjit