Rabu, 17 November 2010

kebelakangan dan kedepangan ini

(sile bca dalam nada pelat cine)

siminjak lua tige minjak kebelakangan dan kedepangan ini ye..ye(sile baca pekataan "ye ..ye"..macam nada ustaz fadilah kamsah,bukan fadilah kam to me),
saye..amatlaaahh bijinyeee,hingeee menyibabkan..sayeee,tilak melulis ini blog yeeeee,
kelana,sayee,biji keje sama itu ulang alik lumuk sama shah alam ye ye....

taaapiiiii,sayeee,simpak aaa,buat,maciam..maciam balang,kasik kawan2 sayeeee,hepi sama sayaaa ye..ye..haiyaaaaa....

gua lepak sama ini semueeee olang aaa.....saya manyak hepi wooooo...
taapiiii,sayaaaa aaa,musti...lu olang tau aa,apeee itu musti,kalau islam cakap aa,WAJIBULLGHUNNAH laa,aiyaa,itu pon tatau kee...pigi masuk sekolah laaa semula....manyak bodo...(kalau lu olang tatau laaa,kalau lu olang tau,lu mimang banyak bijak munyeee)

sayee aa,musti kasik tabik spring samee ibu bapee sayee,pamili comes 1st olang putih cakiap,saya talak telel omputih munyee bahasa aa,jadi aa,saya tulis broken malay maaaaa,
aiyaaaaa

saya juge memohon kesempatan in aaaa,mau mintak maap sibab,sulah lama talak calut dekat lu olang munye blog....saya mimang mau maki munyee,tapii saya manyak biji loooo
itu...sayee juge talak sempat mau skodeng olang2 lain munyee blog maaaa,bijikannnnn

huiyooooo,sikalang saya amat lajin looo,itu bilik selupe tongkang picah munyee,sudah santeekk woooo

lu olang suke layan gambor meh????ini bukan gambar lucah punyeee maaaa,succiii munyeee,
gambar bontot sama bugil2,itu keje fanta ajeeee....saya munye blog suci maaaaaaa

Photobucket

sayee sama jo..ini saye munye sifuu....hait!!!pool munye sifu sama ade mende lain jugak munye sifu neeeehhh


saya sama pompuan lahsia........

Photobucket

saya sama feez kasik gambar macam itu samseng kampung lusun woooo

Photobucket

ini aa,samseng kampung kubur woo,semua olang kubur kinal kami wooo

Photobucket

ini bulung sama candy maaaaa..ini mudak pakai celemin mata,dia aa,pakai idong tipuuuu sama itu spek wooooo..itu aa,mukan muke sibinar lia ooooo


itu amoi sibilah aaaa,dr nursafarina kam tu me looooo,lu tingok itu tangan,lu sulah tau maaaaa,muke gua,manyak letih mau layan lia woooooo

Photobucket

sayee mau submit ini budak g epot pagi raye maaa,gua drift wa munye keta woo,sibab sulah lambat woooooo...lia laaaa,siap manyak lambat,,,haiyaaaa


Photobucket

ini muke bikin kami selupa gay...ahaks....aiyoooo



(ini blog sayee paling lama saye tulis,dr pagi smpai pitang wooooo,wa makan,minom,tido,kincing,semua siap laaa)


4 ulasan:

aizuemi berkata...

haiyaa.. manyak busuk la lu.. tulis sleng cine manyak pining kapala wa.. haiiyaaaa haiiiyaaa....

chucky berkata...

kasik lu fenin maaaa..saya mimang sukeeee

Tanpa Nama berkata...

Chuckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! Xde lagi besor ko nak letak gambo!!! Huh!!!!

chucky berkata...

ekekkeke....x de

Feedjit