Isnin, 22 November 2010

maap kan saya

saya sebenarnye nak mulekan dengan carutan dan entry yang seumpama melepaskan carutan...
tp,
mcm x baik pulak.....
kang x pasal2,korang lak carut kat aku
walopon....aku lak dapat pahala atas carutan korang tehadap aku,tp,aku still dapat dosa atas penulisan blog yang penuh dengan carutan....
ish..ish..ish...

lgpon,kang budak2 bawah umor,terbaca blog aku...
kang nnt derang mencarut kat skolah,
kang kalau cekgu derang tanye,mne tau bahasa carutan tesebut,
then budak2 ni cakap baca kat blog "syok sendiri"..
pastu...cekgu derang baca,tros buat repot polis..

kang aku kene masuk balai,turun naik mahkamah,bkan makcik mahkamah ye,

kompem aku kalah kes,kompem aku masuk jail..sape yang malu?????
"mereka dan keluarga mereka"


jadik..maapkan aku.......

tiada entry bermanfaat utk kali ini

4 ulasan:

jijah montel berkata...

mencarut secara berhemah la pulak.. ada ke?

chucky berkata...

carutan sopan dengar kabor gitu cikgu jijah

Tanpa Nama berkata...

Sebelum ni ada ke entry yang manfaat? Hahahahahahahhaa! Tetttttt!! :D

chucky berkata...

tetttttt..mmg tiada

Feedjit