Khamis, 4 November 2010

dari kubikel opis

hoi..hoi..dan hoi..
hari ni saje je nk kurang ajar sikit...tp,aku rasa,pekataan hoi,x de la kasar sangat,ntah sapa invent kata HOI tu kasar,aku pon x tau

hahahahaha,aku ade kat opis,saje je kasik seprise kat bos aku,
mmg nampak seprise gak dia tgk aku,hahahaha
sbb,muke aku muke letih gile ngan muke baru bangun tdo,
aku letih bukan sbb keje kat lumut,tp sbb aku tdo lambat,main futsal campur aku baca blog malam2 buta smbil tekekek-kekek

aku keje kat opis x de la ape aku nk buat,
si LIM ni,dok suh aku tampal no kat post box,pastu tampal signboard no parking kat kilang baru depan opis aku,
ape punye keje laaaaa..
tp,keje ni lg bagus dr kene main2 siram pokok,keje siram pokok lg x bes,sbb,nnt,senang2 je basah baju ngan suar aku....pastu, alasan aku nk balik umah..hahaha.padan muka,sapa suh aku buat keje di luar bidang....

dah kul 1.40pm,aku nk balik meru la,pastu balik umah terus,alasan aku...x de alasan pon,
mmg aku x de keje...

deepavali dah dekat,
besok boleh amek berkat...

bai

Tiada ulasan:

Feedjit