Khamis, 18 November 2010

saya rinduuuu


saya rindu mak bapak saya...
mereka sangat tabah membesarkan anak yang degil seperti saya,
anak yang jarang2 pulang kerumah
anak yang telalu malas kol umah...
anak yang selalu buat sepah umah..
anak yang x reti masak macam saya
malas kemas umah mmg saya
anak yang selalu pow duit mereka..ah ah ah ah ah

Photobucket

tu pamili saya......
kanan sekali kapel sama baju tuu,kak cik ngan ipin,kak cik adik saya,bawah kitorang
baju kaler silver...ayah saya~x sempatyg nk repair kopiah nampak,x pe,janji hensem
satu pamili baju kale biru,kakak saya paling tua ngan suaminyeee ngan anak2nye..
anak yang kecik tu,mmg macam saya,messy je rambut..bagus budak neh...
belakang tinggi siap songkok kaler itam,abag ipar saya...
mak saya yang pakai tudung cerca merba tu..apadaaa...x pe,janji vogue da vass okey makk
lelaki x pakai songkok tu adek bongsu saya yang kadang2 mcm muke lebai tak malang
yang sebelah mak saya pakai tudung itam tu adik saya yang putih sekali...ikut org peyrock kate bapak sayeee
kiri sekali yg pakei tudung itam tuuu,kakak saya yang atas kami.....


Photobucket

budak ni selalu buat saya lambat g kije....


ini kembar saya ngan suaminyeeee....dia tengah mengandung,
dalam perut x de kembar,tp,perut dia sangat besar....
sama besar gak ngan suaminyeeee punye perut

ini la pamili saya....

kenape muke saya x de???sbb,saya aaa yg amek gambornyeeee

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Knp muka kembar x sama ngan chuck? Sy suka tgk muka bapa awak... sgt 'sejuk' aje... :) Awak ni suka hati kata mak awak eh! Len kali belikan dia tudung ARIANI. Kasih 'kelas' sket. Xtau pilih, biar I tolonbg pilih kan! Duit u keluar la kan! Hahaha! :D

Pencari Hati berkata...

zara sedang bersuara..haha..
ko nie chucky hampa aku nak tengok muke ko berbaju kurung mesti ayu..tapi ai sgt sukung kata kak zara..
bapak hang muka sangat sejuk ar..

suez berkata...

ramai gak adik-badik ko ek? 7 kan?

chucky berkata...

zara..ape kata u hadiahkan mother i..hahahaha
sinchan...time ni,aku pakai baju je kurung,bwah,suar pendek..agagagaga

su,aku ade 8 sebenarnyeee,abg aku dah arwah..eheheh

chucky berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

I pulak kena hadiahkan ur mother.. lain la dia mak mertua I kannn! Tettttttttt!!!! Hahahahahahah! :D

chucky berkata...

tettttttttt..abang i dah meninggal..tettttt

wani berkata...

tak semestinye ngan abang, ngan adik ko yang lebai tak malang tuh pun boleh... (hehehe menyampuk aku)

chucky berkata...

hahahhaha..pandai la ko wani

Feedjit