Rabu, 3 November 2010

kene kacau hantu

assalamualaikum..(sile jawap,x jawap dosa)

hari ni,hari rabu,hari rabu aku suke,sbb boleh sepak bola,ahahahah
lepas aku sepak bola,aku terajang org,pastu org terajang aku balik,pastu org tu lari..cilaka betul,

aku ngan hantu ni x berape nk pecaya sgt,
aku pecaya Allah lg kuat...
kalau hantu ni,aku rasa,aku ngan hantu,sama je perangai aku ngan hantu,
bukan aku cakap,mak aku ckp aku ni perangai cam hantu,kejap ade,kejap x de,bile ade,dok kacau org,kalau korang berani,g la tanye mak aku...

mcm betul je aku kene kacau hantu,aku pon x tau,

pg ni,aku carik spek itam aku,aku x jumpe...babik,aku rasa patut ade dalam keta,x pon dlm umah,umah aku ni bukannye banyak brg,ade meja mahjung,kerusi patah,ngan tilam aje,x kan aku x leh jumpe kan kan kan...kje kat port,kene pakai spec itam,baru style..aku minat cyclops,dlm x-men tu,hensem..tp,kene tinggal ngan jane,kesian cyclops tu...ces..cyclops lak jadi cite....

bebalik pada cite aku,pasal spec x jumpe,rupenye,ade je spec tu dlm umah,masa aku mengular utk ntah keberape kalinye...aku jumpe spec aku atas meja..heran kan?heran la weh,saspen ni cite aku....dah la aku duduk sorang2 je kat umah ni,

pastu,satu lagi barang aku x jumpe pagi ni,kamera aku,
jenuh aku crik serata umah ngan keta,
kamera ni bukan utk aku posing kat site okey,utk amek gambar org tgh keje,kamera opis aku...
mula la aku cuak,(aku pura2 cuak je sebenarnye)
sekali ade dlm ...keta aje,dlm beg bodoh aku,
sumpah seranah aku tehadap diri sendiri,dah kene g site balik amek gambar...
hoh...

aku rase,bukan hantu tutop mata aku,kompem pikiran aku menerawang smbil hati bebunge riang..muahahahahaha


4 ulasan:

Fanta Giro berkata...

Bongok la ko ni...

chucky berkata...

hahahhaa..layan je laaa

Tanpa Nama berkata...

Ko tgh 'berbunga' ngan sapa chucky? Haaaa!! Baik cakap! :D

chucky berkata...

ekekekeke

Feedjit