Selasa, 9 November 2010

kene resign

bos aku suh aku resign...hahahahahah
sbb semalam aku x g tender briefing kat lumut port,
aku rase,ni kali ke 4 ke ke 5 aku lupe g tender briefing ,agagaga(smpah,ni kisah benar)
TNB,Northport,Lumut port....
semuanye aku lupe,sbb aku x masukkan dlm kelender...ngan aku sangat angau smpai aku lupe ape nk buat..ahahahahah

dia suh resign opis kat sg long..tp,masuk permenen opis kat lumut...
ces!!!!!!

~ekceli,bos aku x marah pon,sbb,dia tau,bende tu semua leh kaber balik,kalau aku resign,rugi la dia,mne nk carik pekerja bekakilebar(bekaliber) cam aku..heheheheh

i love u bos!!!!!

4 ulasan:

Diyanazman berkata...

wei.. berkaliber camana pun tak guna kalau kaki lebar! haha

chucky berkata...

tu special nye aku,bekakilebar smbil berkaliber...2 dalam 1

Tanpa Nama berkata...

Hahahaa! Selamber!

chucky berkata...

yeahhh

Feedjit