Khamis, 4 November 2010

roomate aku

aku kn gatal2,nyewa kat sak alam,dudk kat markaz,(smbil kene maki sikit2 ngan mak aku)
tp,adek aku yang grad kat UM,bile aku sebot markaz,dia ingat,tempat tu ade kat bawah pokok smbil ade bendera PAS....dah macam makrkaz PAS pulak bunyinye...
mule2 aku sewa sorang,kene bayar rm200,tp,adik mak lampir dtg shah alam,nk pulak share bilik ngan aku,tepaksa la aku yg baik hati ni relakan,so,aku bayar rm100 je,huhu,jimat duit aku....boleh kumpol duit nk beli pasal kasut futsal...

cite pasal rummate aku,nama dia khadijah..sedap gak nama dia,,tp,nk glamer,suh panggil d-joy,konon nk glamer ngan up to date latuh..blah laaa.hahah,aku panggil dia dijah je..hahahahah.padan muke dia

dia ni kejenye gayut aje,bulan lepas,baru clash ngan BF dia,x smpai 2 jam,dah ade BF baru.Walopon ade BF baru,dia still teringatkan BF lama dia,biasalah,kalau x sedih,bukan becinta namanye kan....tp,kire hebat la dia,aku tau,kompem budak kelas dia,ade gak usyar dia,tp,x dapat,
dijah ni,muke gadis melayu la,kalau aku bg setanded muke dia,masa clah ngan ex BF dia,aku terbaca surat yg ex BF dia bg,nk rujuk semula,hahaha,kelakar pulak aku baca....sapa suh dia sepah2kan....pastu aku bg kakak dia ngan suky baca,pastu,aku x tau,aku dah canangkan surat tu kat sapa lagi..ahhahahah..smbil gelak setan..

aku tengok,dia ni kuat sangat la gayutnye,sama hebat ngan monyet..sebanyak mana moneyt begayut kat pokok,samalah banyaknye dia gayut kat tepon,bukan gayut sama cam monyet,kalau la dia gayut gitu,aku rase,mesti ramai lelaki suke kat dia jugak,sbb unik sangat...

itu je aku nk cite,
kalau kakak dia aku panggil mak lampir,adik dia aku panggil hantu jeruk perut..sbb rambut dia panjang ngan tinggi lak tuu,aku x nk panggil dia hantu raya,sbb,hantu raya tu aku,aku kuat makan......

2 ulasan:

fanta berkata...

Ko ni kan... mmg hantu raya spesis raya Uganda...

chucky berkata...

hahaha,tp,ade member aku cakap aku mcm toyol..cilake betul

Feedjit