Isnin, 17 September 2007

"saya bukan tashya"

meru: "saya bukan tashya",itulah ungkapan yang dinyatakan oleh fazliana ismail setelah ramai org menyerbunya di kenduri pertungan adeknya ahad dah lama dulu.
Beliau yang sering tampak pendek dan berketerampilan sempoi dikhalyak ramai telah disalah anggap oleh segelintir peminat tashya(juara my star LG) yang telah menang rm 100,000.00.

kata beliau lagi"gaya dan personaliti tashya mungkin same dengan saya,tp kami tidak pernah bejumpe mahupn betegur sape,dan kami tidak pernah berkongsi citarasa gaya yang same,saya harap peminat tashya sebelum menyerbu saya,sila lihat dulu muke saya ye,"

beliau mengulas setelah beberape kenalan rapat,jiran tetangga,saudara mara dan beberape org yang tidak dikenali berkata beliau ade mirip2 tashya.ade juga segelintir peminat tashya yang cube meminta otograf dan bergambar bersama fazliana.
"tapi saya dengan sopan berkate,saya bukan tashya,dan mereka pon teliti muke saya ,lalu mendapati saya bukan tashya yang sebenar".
fazliana berharap,lepas ini tiada sape yang aku menyamakan beliau dengan tashya dan berharap peminat tasha akan lebih teliti sebelom menyerbu mne2 artis mahupon bukan artis.
beliau mengulas lagi,tashya adalah lebih jauh bergaya dan berketrampilan hebat kerna beliau adalah artis,manakala imej slekeh yang fazliana bawa adalah dari zaman sekolah lagi.

klik sini kalu nk tau ok?

p/s:aku saje je buat cite ni sbb mmg ramai yang kate aku gaye same ngan dia,huhuhuh,lg pon aku ngan dia mane penah jumpe,bile mase lak kitorang nk diskass imej kitorang,hehehe

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hebakkkk mu nihhh.
artis siotttt..

tashya,
nk otograp muleh?
kehkehkeh..

suya berkata...

tahsyaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
pick me!pick me!pick me!

:: iera :: berkata...

pehh..selame nih aku bkawan ngan artis wupenyeh!

chucky berkata...

oih,oih dan oih,
aku bukannn arrtisss,
heheheheheheeheh
aku totap kawe kowangggg
hihihihi

Hana berkata...

pergh...caki ni sebenar nyer artis in disguise...hehe..nak otograp jugek...

Feedjit