Isnin, 24 September 2007

nyamuk dan aku

dlam keta aku ade banyak nyamuk
bile aku tanye mane derang nk g
derang cakap ade yang nk g kl
ade yang nk merantau
ade yang nk jenguk sedara kat shah alam
adeyang yang nk g dating
macam² lagi la alasan derang nk naik keta aku
aku sound derang awal²
kalu nk naik boley
bile dah smpai turun
jgn lalu depan muke aku
duk elok² je kat belakang
kalu x aku lempang ngan tumbuk x pon cekik derang
tapi.......
derang ni degil nk mampoh
kalo boley nk bawok keta aku
sebok betul
jadi aku lempang derang
bile aku lempang derang trus penyek dan mati
kekadang aku cekik derang,kejap ke putus sistem pernafasan derang
jadi,mati katak versi nyamuk la derang dalam keta aku
tp ade gak yang sempat smpai ke destinasi
sbb yang tu jenis yang mendengar kate punye

7 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

jgn mela myamuk la...
nnt kena edesssss..
mememememme

suya berkata...

huhuhu...nyamoksssssssssssss musowkssss

@tune® berkata...

nyamuk tu kan hamba Allah...
jgn meyakiti sesame binatang...
lengkali bawak ubat nyamok!!

:: iera :: berkata...

bela laa senang..
sure dowang takkan geget tuan dowang..kan kan kan??

chucky berkata...

x leh bela,
nk bela monyet je,
leh buat duit
hihihihi

JajaPLuG berkata...

mula2 aku cuba paham ape yg ko nak disampaikan....

mula2 tak paham...
pastu da abis baru paham...

hahhahaha gilos lembap aku ni...

tapi mengikut pada tahap mengarut ko ni... aku percaye ko mmg kawan baek j...

hahhahah......

chucky berkata...

x pe aza,aku paham bil ko x paham
wakakakaak

Feedjit