Isnin, 10 September 2007

kemjero

chucky called me kemjero,
i don kno y & i don care at all,
as long as she's taking care of me
dough dia x selalu mandikan aku,
but yet we are hepi living like dis,

chucky started dating me on march 2005,
since then,
aku rase life aku hepi sangat,
heheheheh,
chucky bawok aku jenjalan (ekceli dia ajak je,aku yg bawak)
ajak kawan2,sedara dia naik ngan aku

kawan2 dia kalu naik aku derang hepi sangat,tatau apsal,
aku tade la bes sangat, tp aku bagi sebis yg tebaik utk derang,
bg derang sejuk sikit,kekadang panas gak,
sbb aku pon kalu cuace panas,aku pon ikut panas,kalu sejok,aku pon sejok,
chucky cakap nnt dia nk bawak aku g jumpe doc sakit athma,
maybe paru2 aku ade prob kot,

chucky suke bawak aku laju gak,ade 3 saman lagi yang dia x bayo,
ni dia kate nk tunjuk kat sume org yg aku ni laju,
kalu x,tade sape nk caye aku leh bawak chucky laju2
tp sbb aku dah tua,aku x leh perform sangat,
bese aku leh lari untuk chucky dalam 160km/h,
tp sekarang 120km/h je kaki aku dah goyang,pale aku rase nk tcabut

sekarang lak aku dah x leh besuare,
besenye aku leh nyanyikan lagu yg sedap2 utk chucky.
lagu yang paling dia suke,banyak sgt,
smpai aku pon tatau sape yg dia suke,
ikut suke dia je,
tp chucky x kesah,dia kate,aku tetap yang terhebak di pasaran,

chucky mmg environmental friendly,
sbb dia suke jadikan aku tong smapah dia,
dia x buang smpah merate2
kate dia,dr buang kat atas jalan ke,tepi jalan ke,
baik dia simpan dulu,sbb nnt belaku pencemaran bumi,
chucky mmg x suke,
aku lak x kesah,
sbb bile dia jage alam,same la macam dia jage aku gak,
iye ke???

chucky selalu cakap "my car is my house"
hihihih,
sbb aku simpan sume brg2 dia,
kain baju dia,buku2 dia,surat2 dia,brg keje dia,baju renang dia,reket dia,
gile banyak brg dia,yg lain aku x mampu sebut sbb banyak sgt.....

neway,aku mmg sayang gile same chucky,
nnt kalu ade mase aku tau dia akan mandikan aku,
kemas aku,make up aku,
dll lagi
hihihihihihiihih

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

erkk..luahan hati kemjero??
hebakk ni.
amat kelaka aku membacenye.
wakakakakaakaka..
kemjero..ur the bess!!!

Hitokirizero berkata...

Ki...nie one of your best entry..wa ga ga..power laa ko..

chucky berkata...

from the bottom om my enjin
hahahahahaa

Feedjit