Khamis, 13 September 2007

ramadhan yang seprise

pagi ni,aku masuk ofis,
smpai ofis aku nmpk uncle tgh cakap dlm phone,
aku lmbai2 mesra ramadhan kat uncle,
aku turun je,dia kate
"ofis kene rompak"
dlm hati aku,biau betul,
"yeke uncle?"
"abis oooo sume balang suda tade"
aku masuk,trus punch (kang kalu lmbt punch kang x elok mate memandang)
wahhhh,nk nangis pon tade jadi,sbb aku punye drawer yang ade rm 60 derang x amik,sbb aku simpan dlm sampul document
yang ilang kamela kompeni aku ,
bahagian kompeni aku,
kompeni lain lak,ade la mcm2,duit,bilik bos aku banyak laa,peti besi kene umpil,perghhh,dasattt,aku ni kali petame kene rampok ni,
korang leh tgk la gambor2 yang aku dah amik
kire aku ganti inspektor faryzal sebelom dia smpei
(time ni sume org tgh kecoh2 lagi,malas aku nk juin,baik aku apdate bog,hahahahah)
-yang melaporkan:assisten inspektor faryzal-


petty cash bilik bos aku yang senang gile perampok bukok



petty cash yang kene kopak
bilik yang kene rampok
pembantu isnpektor faryzal
muke saspek utama sbb tempat dia x kene bukak,tp telah disangkal sbb dia mengaku menggunakan ilmu hitam sebagai pelindung(kesatria baja hitam)abes arrr
pintu masuk bukan utama
jaga yang bertugas pada mase kejadianpintu masuk utama,pintu dapur

pd mlm kejadian ade jaga,tp jaga kat depan,nk wat cmne,
dah nk jadi,
smoga kite tidak jadi perampok di masa akan datang,
wassalam

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

org niat buat bayekkk mase mlm ramadhan.
ni wak dajal..sape la perampok tegar niii???
heihh...what goes around comes around..
ko tgk je ki, aku rase akhir ramadan nnti die sure kantoiii punye..
mari kite bedoa sesame..

chucky berkata...

aminnn

@tune® berkata...

ya rabbal alamin....

Feedjit