Sabtu, 1 September 2007

my quality time wif my buddies


selamat sambut merdeka,evendoughhh aku sambut sambil tetido depan pc umah suwya,kitorang tetap buat2 smbut merdeka
sbb ape aku mls sambut merdeka kat tmpt2 ade bunga ape,
-sbb takut kene rabe
-takut jalan jauh sbb kene paking jauh
-takut serpihan bunga api masuk kat mate
-takut tetido kat dataran
-takut lelain lg laaaaa

30hb ogos 2007 aku kenesetel work permit kat kl,(mebeng),since kalu aku g sane sure jem kalu naik keta,so aku pon naik la putra,
sbb aku takut naik lrt sorang2,aku pon ajak suya skalik,dia kate dia nk habing quality time ngan kitorang b4 dia bukak pose(patutnye ko ngaji suya..wakakaakakak)

smpai masjed jamek aku tggu j,sbb saje je nk pakse j ngulor,dia nk lak ikut sbb dah lamex jumpe aku katenye + nk tanye nape bog aku cam haram jeee,hhihi,hampeh tul,

pastu teserempak lak ngan adik second last aku kat msjed jamek ngan bf dia,sbb panik dia trus je jalan,aku nk gak tanye,ade x duit nk balik ke,ape2 ke,tp dia trus senyum sambil lari,hahaah,suya ngan j dah gelak2,sbb aku tatau pon dia ade bf,neway,bf dia kiut gak laaaa

smpai mebeng aku g setel keje aku dekat,derang tggu aku kt food kort bwh tu,pastu aku turun balik smntara tggu work permit tu,aku lepak ngan derang

hebak 2 selebriti ni,tau je ape yg ade dlm pikiran aku,tau je nape aku bemuram duje,tau je hati aku tgh ade batu kat dlm,so dat ptg expalains eberything to them,hahahhaha,tengs gal,

pastu g opis j,kat bawah tu jumpe mak guard yg cam haram,gampang,sundal dan jalang,tanye j nk bwak kitorang g mane,hek elleh,belagak gile,maybe dia nmpk muke kitorang yg macam nk rampok dbkl,elleh,soree la mak cik,lu jage je kaunter tu ngan jage paking laaa,kitorang nk main pingpong depan lif j la,

pes time aku masuk opis j,aku rase cam ade kat era tahun 70 an,sbb kerusi sofa dia kot,and feeling kat opis kerajaan,rase mcm tahun 70an gile tuu,cume ade komputer flat skrin je yg buatkn opis tu canggih sket,kalu nk kompare lobby ngan opis j,mmg jauh beza sbb lobi cam lobi hotel,opis dia........................

lps tu naik putra g taman jaya,sbb j tetinggal kad sentuh dan pergi dia,kitorang tepaksa tggu dia beratur g bli teket,mase aku duduk mencangkung kat station,j cakap aku mcm muke salesgirl yang barang2 x laku duk mcm tu,hmpeh tul

smpai pj,jalan2 carik makan,sambil nyanyi lagu2 yg aku rase ngarut,babi pon leh jadi lagu??????
gile,so aku bawak derang g 6th kolej,makan banyak gile,tp murah beb,perghhhh,kenyang and aku puas hati sbb derang abeskan makanan,mmg hebat kalu bab makan budak2 ni

j kol mak dia sbb aku cadangkan dia tdo je umah aku ke suya ke,pastu aku cakap kt mak j,sbb j cakap mak dia cam x caye je kitorang x sambut medeka,
aku pon bg tau mak j yang kitorang x g memane pon,jas duk umah suya,itu jeee,
hehehe,

smpai umah aku ajak aton g umah usya,mcm bese aton tetido dpn tv umah suya,tgk cite peberet kitorang amedika nex topless models,hahahaha
bace bog suya kat umah suya,pastu chat ngan sam sbb d nex dei nk g main badminton kat sak alam(kitorang bawak reket j dlm putra,hahahahahahah)
pastu aku balik la umah sbb atune nk g keje ,suya ngan j pon marah kitorang,hahahahaha
samak hari medeka

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hihihihi..
details munye cite.
i loooiiikee!!!

n habing quality time wit u oso i looooooiiikeeee!!!

luv u bebe.mwahhhhh mwahhh!

@tune® berkata...

gile iseng...jalan sakan

chucky berkata...

hahahaha,i luv u ,gile ade buterply dlm pewot nih

Feedjit