Isnin, 3 September 2007

my quality dei 2

suya,j and me
ntah,ekceli same je ngan gambor2 kat bog suya ngan j, dah x jadi main badminton kat area sak alam,kitorang g putrajaya, sempat gak bli shuttle kat jusco tmn equinn,beli sushi,
jali suke tgk anime,tp x makan sushi,sungguh x jepun sekali mamat tu, korang agak2 sam makan sushi x?????? tp rahmat makan sushi,hahahahaha

neway,mmg bes dat dei, main badminton,aku rase badminton sukan yg susah nk main,tp bes,suya cakap main badminton lg bes dr futsal,heheheh,aku agreee ngan ko, main ping pong mmg susah sbb bat kecik,space beso,bola kecik, tp j mmg terel,sib baik jali bawok faiz mate sepet main,

hahahahaha
cute gak nepew dia ni tp mne leh flirt2,sumbang mahram + penyumbaleweng nnt jadinye mase jali g semayang jumaat,aku suya ngan j g jenjalan kat putrajaya aku bawak suya ngan j jenjalan,suke aku tgk derang suke,sbb aku lalu kat situ tiap2 hari,jadi aku x rase pape2 sgt,
tp bawak derang ni,aku ade rase buterply dalam jiwa aku,rase bes tgk derang bes,siap buat gambar spekulate agik,hahahaha, ni gambar sambungan dr kamela akuuuu
menara DAP kot,hahaha
me,suya and oleng
suya cube memerah susu patung lumbuuuu


montot suya ngan montot lembu,sape punye lagi besau?????tetttttt







aku ngan twin tower

depan mahkamah(penat oo aku lari )


ni anak sedara jali,mate sepet gile,mula2 malu,lame2 dah ok dah.hebak dia main kalahkan aku,tp dia kalah ngan j,jali sungguh malu akan situasi itu,huhuhuhuh


nnt aku upload gambor dlm picassa album aku yg dah lame aku x letak gambor langsung,sungguh ampeh aku ni

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lembu tu kata "kiss my ass bebeh" hehehehehhe

chucky berkata...

ampeh lu jali

Hitokirizero berkata...

aku mkn ramen....mcm naruto...luffy(onepiece) paling suke mkn daging...same ngan aku..wa ga ga ga

suya berkata...

huhu.....

@tune® berkata...

eleh jali...gle xjepun..ko mmg melay asli ler...org asli ke?

Tanpa Nama berkata...

Aku jawa, mana reti mkn sushi, tempe bleh la,muhehehehehe

:: iera :: berkata...

ngombi ke ngombe? ekekekeke..

chucky berkata...

idup jawa sokmo

Feedjit