Isnin, 3 September 2007

ampeh tull aku ni

ampeh 1:
las wik,,lps abeskan mase kat putrajaya,mase upload gambor kat umah j,aku nmpk ampsal gambor suya manyak,patut la space x cukup,asik kene delete je,rupenye banyak gambar suya,so ngan selambe nye aku delete gmbar suya,aku ingtakan tu video,rupenye still photo,so tade satu pon gambo suya mase kat mebeng,
ampeh tul aku

ampeh 2:
mase aku keje kat mebeng,henpon 8210 aku jatuh dr skafholding,agak tinggi gak la,dlm 2 meter ade,hancur bederai la henpon aku tuuuu,dah x leh gune langsung,bapok sedih aku,huargghhhh

ampeh 3:
smlm lepak g melalaka ngan derang,hari jumaat tu aku dh bgtau suya ngan j,aku x mo g ahad ni,tp derang dah goda aku suh g,jd aku pon g,
pg tu mase anto atun g kje aku ok lagi,ntah mcm mne kene selesema truk,beringus aku aritu,aku gagahkan diri gak g melalak,lps makan aku makan obat,trus jadi lalok+mamai,j bg aku kamela dia suh aku besaukan gambor dia,pastu aku tetekan "reformat sd kad,yes or no",aku tekan yes,mampoh,sume gambor ilang,sori gals,aku mmg tade sengaje soriii bangat,huarghhhh
ampeh tull aku ni

huargghhhhhhhhhhhhhhhh

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hey darl,
wasnt ur fault.
its ok.
we can re-live n re-capture those pics.
its justa silly piccies.
we got taim to do it.
wawawawawawa

Tanpa Nama berkata...

Aku nasihatkan kau, beli hardbox dgn harddisk sebesar mungkin,pas amik gbr jer transfer masuk,baru la selamat

Feedjit