Ahad, 30 September 2007

hmmm

aku skrg kt itm,
saje je busan
so aku buat rampasan kuasa ke atas lappy lily yg tgh sebok buat asemen
tgk bog org lain
yg g bebuke sane dan sini
hepi saje
aku????
tade mood lagi
ptg jumaat,nk balik ,
aku eksiden,
ntah
mind aku tade kat perasan nk bawak keta
aku undur
bang!!!!!
depan opis je lak tu
nk wat camne
g worksyop
terbang rm 400
tp salah aku gak,selalu ignore mende sekeliling
skrg
aku yang rugi
raye tade duit
so
maaf ye
aku x beraye
sbb
ade 8 lab asemen nk kene buat
ada 1 product yang kene design and built(nnt dah siap aku kasik tunjuk gambor)
nk finale dah
keje,mmg x leh lari(banyak giller)
lagi pon tade baju raye,ngan duit nk g beraye,
cuti pon tade sbb nk simpan utk exam

so mintak maaf zahir batin
love me to love u

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

i luv u owiz bebe.luv u 2 luv me..ngehngeh
mayak keje mmg susa nk konsenteret.
tape ye bebeh...aku pong tade baju raye..
cam ko ckp kite beli saje buku2 raye..alhamdulilllahh...

suya berkata...

huu..cakli...tp ko dah janji nak dtg raye umah aku..huhuhu
aku rase mcm tak kira arr ko kene dtg gak..kalo idok aku dtg heret ko skalik dtg umah aku walopon tade kuih raye sedap....mulehh...hehehe

Hana berkata...

rileks..hehe..kalo nko x bleh beraya rumah kitaorg..kitaorg dtg beraya rumah nko..yahooo!!!
anyway..hold on..u'll see the light at the end of the road..sooner or later...

chucky berkata...

TU LAH YG AKU BUAT
CUBE BETAHAN

Feedjit