Selasa, 2 Ogos 2011

walopon lambat aku nk tulis gak

mengikut pirasat aku..beberape tahun yang lepas..kalau bola sepak malaysia..ramai je x g stadium..siap kalau kat radio tu asik kutuk je team malaysia..siap cakap,ntah bile ntah pasukan malaysia nak masuk piala dunia...kalau kat radio tu,asik kutuk malaysia jeeee...kalau team malaysia main,kompem ,stadium x penoh pon!!!haishhhhaishhh..

tp.tu dulu..beberapa tahun lepas..yang amek corch luar....bukan dato k.rajagopal okey...

sekarang..baju jersey malaysia,macam dah jadi baju kebangsaan...kalau satu umah,x de baju jersey malaysia..x up to date la umah mereka....stadium,tiket penoh aje manjang...perghh...yang paling aku bangga smpai idong kembang..bile tam malaysia kalah,penyokong setia pon still bangga..mmg aku respek ngan mentality rakyat malaysia..ramai yg dah stat puji dr asik dok kritik....

ni la muke harimau malaya yg sebenar..mampu beraksi solo je okey!!!

Photobucket

2 ulasan:

suez berkata...

tapi ade lagi yg dok bawak mercun n campak botol...hmmm...kesian kat brader yg jadi mangsa tu. buta sebelah mata dia. :-(

chucky berkata...

itu mmg aku pon marah.....

Feedjit