Selasa, 16 Ogos 2011

saya sweet smbil tdo nganga...

pagi ni,saya benekad menganto adik saya g keje,sbb sekali jalan aje...
sape kate federal hiway jem???mne ade,saya rase sopan aje pejanlanan pagi ni...ahahaahha(aksi ribes saiko).......jem,but not dat bad laaaaa (for me)....rase macam satu tanggungjawap yg bes bile anto adik g keje...

(masa ni,intenet opis saya sgt sux)...........

kebanyakan adik beradik saya mmg tdo nganga,saya penah beberapa kali untuk tdo menutup mulut,tp,pecobaan senantiasa gagal..makanyeee,saya biarkan saja mulut saya tdo nganga belalu pegi...

bukan saya sorang saje,adik beradik saya yg lain juga yeee,mak ngan ayah saya juga tdo begitu..maka,mmg keturunan kami selain keturunan melayu jawa (bukan engrish malay)...kami mmg beketurunan tdo nganga....mungkin dengan tdo nganga menyebabkan kami berasa lebih lancar sistem pengudaraan kami

sbb ketidongangaan kami,maka,kami akan mendajal satu sama lain....

contohnya,kakak saya penah kami masukkan garam didalam mulutnya kerana tdo nganga...

saya pula,x makan tembikai merah,adik beradik saya mendajal saya dengan memasukkan tembikai merah kedalam mulut saya..x sedap okey!!!!letak la beef stik ke,aiskrem ke,coklat ke (jgn la coklat masakan,pahit woooo,hari tu sbb aku lapo,aku makan coklat tu kat umah feez)..

okey la,aku malas nk cite lagi

sekian,wassalam

2 ulasan:

@tune® berkata...

sedap pe...tembikai...ermmmm

chucky berkata...

ko nk tembikai susu???

Feedjit