Rabu, 3 Ogos 2011

sempena ramadhan niii

sempena ramadhan ni,muke aku mmg ade je kat meru...mmg x de tempat lain aku nk g,meru aje lah tempat jajahan aku buat masa ni...sbb meru kan urban..ape ade hal!!!

pasar ramadhan meru..jadi shopping komplex aku,bukan ape,sje je cuci mata ngan idong time petang2...rase nyaman je bau makanan..tp,nyaman idung ,perut la main tarik tali...adehhhh.....tp,aku kuatkan iman,x beli ape yg derang jual,gile ape,mah aku ade 4 org je,yg makan pon 4 org la kan,kalau aku beli banak2,sape nk perabih???mak aku masak pon dah sodap...kalau korang rase masakan mak korang sedap,jom kite main petandingan MAKTERCHEFF ganti masterchef..ade bran????x bran..la tuuuu.!!!

Photobucket

bulan ramadhan,kalau tau x posa,jgn la gatal2 makan kat pablik,sumpah,kalau korang kene tangkap,masuk van mayat ke,naik black maria ke,kompem aku dtg dekat,gelakkan korang,pastu aku bg ceramah fadhilat solat terawikh..past sikit2 aku selang seli ngan lagu nasyid kumpulan raihan..wooo,aku minat lagu raihan,rabbani sikit2 je arrrr

bulan posa,setan x de,kalau korang menguap,x yah tutup mulut pon x pe,sb setan x de,yg masuk angin je laaaaa...

kalau rase nk memasukkan seswatu dlm rongga tu,elok la tunggu waktu bebuka,bukan ape,kalau korang masukkan gak waktu siang dibulan ramadhan yg mulia ni,pastu tetibe tecocok ke,terluka ke ape,pastu kene g spital,kang org ramai tau la,korang ni x posa,x pon,sengaje nk membatalkan posa...ish ish ish...

Photobucket

artispon sah2 la korek idung..normal ar tuuu

beharap badan aku akan kembali mantap seperti sediakala dibulan ramadhan ni!!!amin ya rabbal alamin!!!

dan....semoga korang bebahagia dibulan ramadhan ni..haip!!!


Tiada ulasan:

Feedjit