Selasa, 26 Julai 2011

cite ni lagi seram dr cite hantu susu kat astro tuu

Hamek korang,selambe je aku,mentang2 dah terel gune phone leh update belog,trus aku letak 2 entry satu malam,saje je aku nk kalahkan penulis2 belog tersohor kat msia ni yang aku pon x tau sape....

Korang tengok cinte hantu susu?aku x tau channel mne,sbb aku tgk kat youtube je,gile lawak arrr,muke selamba amy mastura mmg terbaek arr,leh lak jadik hantu penanggal...

Si erra fajira yg panjang tu,jadi hantu apentah,sbb putih aje,polong kot...kalau transformer betukar dr keta chevrolete kuning jadik robot bumblebee,ni erra fajira,bile suh betukar,jadi polng...hahhahaha

Marsha lak jadi hantu kom kom,aku sendiri pon x tau ape hantu kom kom,td kat opis masa aku tgk youtube cite hantu susu,baru aku tau,hantu tu betukar jadi kaler hitam,zarina lak jadik hntu ape ntah.....

Baru aku tau,hantu susu mempunyai tetek yg besar time derang x jadi hantu..so,sape2 ade tetek besar tu,kemungkinan besar mereka hantu susu,kebarangkalian amatlah kena kira dulu...aku x ckp derang tu hantu susu,korang yg pandai2 yeeee....

Adoi,melalut aku dah,ni,sebanarnye,aku nk cite,ni kan dah kul 3pg,aku x leh tdo akibat kegatalan kulit..diulangi,kegatalan kulit yg aku alami,telah menyebkan.aku nk toilet utk kali ke2,semasa bejalan nk bukak lampu kat dapur...tekejut aku tgk kat ruang tamu umah aku,aku nmpk lembaga putih kat ruang tamu umah aku,
Seram x?sile seram ye...nyaris aku jerit,tp,aku kuatkan iman didada,sambil kompiden aku kata,ni umah haji mail,mne ade hantu,nasib baik aku pakai spec tebal aku yang power 825 kanan 825 kiri...fuhhh,
Rupenye mak aku solat sunat....patutla aku nmpk lembaga putih tu ngadap qiblat..

Sib baik aku x jerit "OMK(oh mak kau!!!!)

2 ulasan:

@tune® berkata...

mak emak dah xde da...

update pakai fon?ajar ajar!!!!!!

chucky berkata...

dah x leh dah ak punye nii.kene block..maxis x bagi

Feedjit