Selasa, 26 Julai 2011

gile mahal henbeg ghupenyee

Ehem..ehem....assalamualaikum..

Malam yang sepi ni,saya x leh tdo,maka,saya try menggodek henpon saya ni,hurmmm,setelah digodek2,maka,barulah saya tahu,rupenye saya boleh tulis blog dr blogspot,selama ni,wordpress je boleh,

Dengan acc prepaid saya 0cents,saya telah bejaya megakses blogspot ..saya pasti,charge tidak dikenakan...

Saya x leh tdo,sbb mungkin telebih minom kopi sambil badan saya mengalami kegatalan yang teruk,saya dah letak krim yang feez bg,umpama tidak mujarab...hurmmm,nampak gaya,saya akan keklinik la esok ni.....

Sebenarnye,saya nk becerita pasal henbeg..saya pasti kaum2 hawa diluar sana mahupun separa hawa separa adam,pasti akan meggemari henbeg......
Semasa saya bukak FB saya,saya nampak junior asrama saya jual henbeg....
Brand,mmg sgt branded...tp,satu brand je yg saya kenal,GUCCI,yg lain,saya x berape kenal,
Harganye....perghhhh....mmg mahal la pada saya,rm1k keatas....mmg gile ar,sape yg beli henbeg mahal2,saya mmg kagum ar,banyak sungguh duit mereka.....
Tp,pada saya,designnye,biasa aje.....ntah ar,mungkin kerana kebutaan fesyen sayaa,menyebabkan,saya tidak menghargai henbeg punye design.....
Pada saya,kaalau henbeg harga rm150 pon dah kire mahal....

X pe laaa,duit mereka,sukehati mereka laaa kan....

Semoga anda enjoi menggunakan henbeg mahal anda....
"Money can buy happiness"

Tiada ulasan:

Feedjit