Rabu, 16 Mac 2011

kisah saya nk masuk 30

salam sejahtera......masuk 30 bukan la bererti,nampak angka 30 kat billboard,kemudian saya melompat masuk kesitu,bukanye,masuk 30 means umur saya dah betambah masuk ke alam 3 series di mana,saya akan jadi lebih comel dr biasa..mateila kalau korang nk muntah baca entry ni,muntah je laaaa

  1. saya sekarang ni pakai semat g opis,saya pon pelik,apesal saya tetibe je pakai semat dan begaya...selalunye saya akan pakai seluar jeans koyak,t-shirt burok,rambut x sikat,tp,sejak 2 minggu ni,saya rase,saya pakai baju tuck in mcm pengawas sekolah yang garang,rambut sikat rapi ala2 elly iskandar,seluar gosok....hmmmm...saya gosok ade lebih 10 helai baju keje malam td,mak saya pon pelik dengan perangai saya....inikan pula saya yang pelik dengan perangai saya sendiri
  2. saya kene selsema teruk...adoyaiiii,saya pon g klinik,doc suh saya rehat tp x bagi mc,bengong betul,tp ,x pe,saya pon malas nk mc,bile mc kene balik umah,masuk 30 ni,saya punye jantung selalu bedegup kencang,saya pon x tau kenape,saya bg tau doc,kamu jatuh cinta ke????(saya tipu aje,doc x tanye cenggitu ponn),doc cakap,saya minom kopi banyak ke?saya mmg suke minom kopi sejak akhir2 ni,pada saya,kopi boleh buatkan saya tdo..hmmmm..kalau kopi la puncenye...saya akan benti minom kopi...saya dah stop minom kopi sejak tgh hari tadi...nescafe pon saya x nk minom dah,pandai2 la mak ayah saya nk habeskan caffein2 yg ade kat umah tuuuu.
  3. masa saya kat klinik,saya suh doc check kaki saya yg teseliuh tu,dia kata,kurangkan bejalan...pakai ankle guard waktu siang,malam x yah pakai...saya pulak,malam pakai ankle guard,siang x pakai,,,dang!!!kene riverse cara saya neh..abeslaaa,x leh trening futsal....x bes la cengginiiiii,bile masa saya nk bepelesaran sambil cuci mata neh..masa dia picit kaki saya yg sakit,saya menjerit manja....
  4. bilik saya selalu kemas...saya kemas katil paling utama,sbb,lepas balik,saya rasa mcm katil tu panggil2 saya ajeeee.....sekarang ni,bapak saya dah x kata,bilik saya mcm kapal karam ngan tempat tikus beranak lagi..agagaggaga,ape la en haji mail neh....pn hjh siti asmara pulak,cakap terima kasih kat saya,sbb,bile saya kemas bilik saya,mak saya x perlu membebel ke atas saya.....dan beliau juge x perlu kemas bilik saya
  5. doc kata,kalu jantung saya masih bedegup kencang,saya kene buat EEG...x pe,tggu saya benti minom kopi dulu,kalau masih kencang seperti kude kepang ,mmg la akan saya buat test EEG tesebuk.....
  6. sesi penguloran saya agak kritikal semenjak 2-3 minjak neh...
  7. bile saya chat gune imo,saya ade banyak window,smpai kadang2,saya selalu salah tulis...saya nk chat ngan org lain,saya terchat ngan org lain..hahaha,mateil saya....selalu aje saya tersalah tulis...dang!!!!
  8. saya nk g jakarta awal bulan depan..tp,satu ape pon saya x prepare,mcm biasa,org lain akan arrange utk saya,saya cume akan kata STUJU saje...hahaha,saya mmg malas utk uruskan bende2 itu semua..maafkan saya yeeee...
  9. rambut saya dah panjang bebenor ghasenye..mcm nk nyanyi lagu rock kapak
................

6 ulasan:

Anak Wak Mail berkata...

selamat menyambut hari tua tak lami lagi..hahahaha

chucky berkata...

weh anak wak mail

Zara berkata...

Saya rasa utk test jantung bukan EEG cik, tp ECG... hik hik hik... (soft reminder gitew)
Hahahaha! :D

chucky berkata...

thnx..saya selalu kompius...sbb bidang perubatan bukan lah bidang saya...thnx anyway

@tune® berkata...

woi!!jakarta la pulak...

haiah bday aku ape ek tahun nih?
g jakarta beli kain baju tuk aku ye....

hahaha...

chucky berkata...

wah wah dan wah.....baiklah..kata nk spot shu

Feedjit