Rabu, 9 Mac 2011

ayah aku selalu kata

ayah aku selalu kata,
Allah selalu jaga kite semua...

bile ade org ngadu kat ayah aku,aku bawak keta macam pelesit (masa zaman aku mude belia okey,sekarang,muda remaja),bapak aku cume senyum sambil bekata dlm hati,kat umah mmg dia jaga kitorang,kat luar umah,Allah yang jaga....

bile adik2 aku bawak moto ke,nk g travel jauh2,bapak aku x penah halang sgt,cume dia kate,
jgn lupe solat,jaga diri baik2,sbb,bapak aku tawakkal aje ngan akan bekata "x pe lah,Allah akan jaga kami semua"

ngan bile himawari dah pandai berdiri,kadang2 dia jatuh,kadang2 dia bediri sambil tepuk tangan,bapak aku kata "Allah yang jaga dia masa berdiri,yang ajar dia pon Allah,kalau dia jatuh pon,Allah jaga dia"....

5 ulasan:

jijah montel berkata...

syahduuuu...

Zara berkata...

Suka entry ni... :)

chucky berkata...

saya suke bapak saya..ngeeee

@tune® berkata...

sayang AYAH!!!!!

chucky berkata...

yeay

Feedjit